• Svar på tråden Ia´s Stockholms morsor babblar vidare
  • jentha

Jag har också legat och lyssnat på regnet inatt. Man får bara hoppas att det är lite uppehåll när man är ute. Jag ska hälsa på två kompisar idag och önskar bara lite uppehåll under transportsträckorna - tror ni att jag får det?

// jentha (¯`°?.¸ Folkes mamma med ett pyre i magen ¸.?°´¯)
  • Ia 70
    jentha skrev 2008-08-08 08:52:34 följande:
    Jag har också legat och lyssnat på regnet inatt. Man får bara hoppas att det är lite uppehåll när man är ute. Jag ska hälsa på två kompisar idag och önskar bara lite uppehåll under transportsträckorna - tror ni att jag får det?
    Mmmm om du går nu...så klarar du dig
    Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • S  S

Hej på Er.

Tack Ia för inbjudan.

Hoppas att jag ska kunna leva upp till förväntan med friskt blod

Får återkomma med en presentation av mig och Freja senare för nu håller hon på att riva stället

/ Ss

• Ia 70
    Snart snart skrev 2008-08-08 11:28:00 följande:
    Hej på Er.Tack Ia för inbjudan.Hoppas att jag ska kunna leva upp till förväntan med friskt blod Får återkomma med en presentation av mig och Freja senare för nu håller hon på att riva stället / Ss
    Tjeeeeena tjejen Kul att du besöker oss, see ya.

Någon som ska på 080808 festen i dag? Tråkigt med vädret bara...Hoppas att det inte blir alltför regningt, men det ser ju inte så ljust ut om man säger så...
    Min älskade prinsessa föddes 20 april-07, Jag älskar dig så!
  • Irmis

Hej alla!!! Vi är tillbaka i stan. Har haft det jättebra hos först min syster (trots att hon avslutade med att slänga ut oss, för lång historia - hon är lite nyckfull), och sen ännu bättre hos min pappa och hans sambo. A blev verkligen kära i dem båda och de bor även i närheten av min bror och hans barn så man får tillfälle att träffa dem med.

A har, som alltid är man är borta, utvecklats som tusan och springer tex riktigt nu. Klättrar överallt precis som alla andra i den ålder.

Gallonkläder köpte vi redan i våras och de är fortfarande för stora..... han har nog mest växt på längden. Fast han är väldigt matglad nu, men springer mycket. Kommunicerar massor men inga riktiga ord. Dock är det mer än vi som förstår honom.

Grattis kråkan!!!!!!! Vi kommer iallafall inte att bli nästa i rad, vi väntar...

Skriver mer sen! Nu ska vi bli hemma resten av semestern, syrran med familj kommer på söndag. Om hon nu inte ändrat sig...

• S  S

Då ska jag försöka att berätta lite om vem jag är dådå.

35 år gift med en 37 åring
    Bor på Söder nära Vitabergsparken, underbart.
    Vi trängs i en 1,5 som är väldigt bra planerad. Stormtrivs här.

Kommer att vara hemma med F tills hon börjar på dagis. Vilket förhoppningsvis blir i januari vi har ställt henne i kö på ett dagis vid Nytorget och nu var det visst 1 års väntetid. Tur att jag kan vara hemma så länge.

Är en avdankad it-konsult som sprang in i väggen för x antal år sedan. Har varit sjukskriven sedan dess och arbetstränade innan F föddes.

På dagarna försöker jag att roa F vilket är en utmaning. Längtar tills öppna förskolan startar igen så vi kan gå dit och hon får träffa andra barn och leka med.

Nu ska jag ta och runda av så att det inte blir en roman för er att läsa och ni slänger ut mig illa kvickt

• jentha
    snart: välkommen!

Hörrni, det har ju nästan inte regnat nåt alls idag... det verkar som om allt kom inatt. Det var inga problem med förflyttningarna till och från mina vänner, jag har gått torrskodd hela dagen.

Sitter och tittar på sammandraget av OS-invigningen. Vilket spektakel! otroligt coolt att man kan koordiner så många människor!
    // jentha (¯`°?.¸ Folkes mamma med ett pyre i magen ¸.?°´¯)
  • S  S

Tack jentha

Vilken tur du hade med regnet idag. Jag lyckades pricka in det precis när jag och F skulle ut

Om ni vill kan ni kalla mig för Ss enklare att skriva

Passar på att grattulera er som är gravida
    Vi skulle ha fått i december men jag fick mf dagarna innan F fyllde 1. Vet inte när vi ska prova igen.

• S  S

*Bomber och granater* här smäller det så billarmen tjuter. Riktigt 080808 firande.

• litenkråka

ÄNTLIGEN HEMMA IGEN

Nu ska det bara packas upp,tvättas o fixa alla bilder jag har tagit i sommar....

Tack för gratulationerna!

Välkommen hit Ss!!!

Svar på tråden Ia´s Stockholms morsor babblar vidare