• Anonym (plankan)

    Tycker ni killar att det är avtändande med små bröst?

    Jag har väldigt små bröst typ 70a-kupa. Jag skulle verkligen vilja operera mig om jag visste att det var riskfritt, vilket faktiskt inte är. Jag har en del killkompsar som sagt rakt ut att om du vill operera dig så förstår jag det. då kan man ju känna att stora bröst är viktigt för en kille. Jag har rumpa men absolut inga bröst. Seriöst om ni verkligen älskar någon är små bröst avtändande?Jovisst man kanske borde jobba på sitt självförtroende, men där verklignen inte lätt att se alla storbystade tjejer på stranden i minimal bikini, när man själv är platt som en pannkaka.

  • Svar på tråden Tycker ni killar att det är avtändande med små bröst?
  • AmmiK82

    Visst kan stora tuttar vara fina, men ibland ser silikontuttar konstiga ut.

    Själv behöver jag en upplyft Så stora är inte alltid bäst... Och snyggast..

    Har många kompisar som har små/mindre bröst som jag avundas på faktist.

  • AmmiK82

    Och nej, jag har inte silikon-- kanske lät det på inlägget..

  • minatre

    Jag tycker själv att snyggast är de ju när man är typ 16år oavsett storlek. Sedan blir man äldre, får barn och de är mindre snygga.....

    Jag har gått här och gnällt över mina ända sedan jag slutade amma yngsta och de reducerades till utammad A-kupa. Fina kändes de inte och dessutom små. Nu är jag gravid och har en större c-kupa, men nu hänger de plötsligt mer än de gjort vid tidigare graviditeter/amningar (har ju tre barn sedan innan) och NU gillar jag dem ännu mindre än när de var utammade storlek A Så man är väl aldrig nöjd antar jag Eller jo jag VAR faktiskt nöjd när jag var 19 år fortfarande hade en C-kupa OCH de var fasta och fina. Älskade dem då. Sedan kom alla barnen och de förändrades.

    Men operera skulle jag nog inte kunna göra, det är som du säger inte riskfritt. Man kan tom dö under en sådan operation om man har extrem otur. Men det vore verkligen helt otroligt dumt OM man skulle dö under en bröstoperation, ja ha barn ni har ingen mamma mer för hon ville ha större bröst Sedan finns det ju mer "troliga" komplikationer som kan inträffa både under op, under läkningsperioden och under rästen av ens liv pga de där implantaten. Så nej, jag hoppar nog låtsasbrösten och kör på dem jag har Jag oroar mig nog mer för magen dock, den har klarat tre graviditeter mer eller mindre utan problem...kan den verkligen klara en fjärde.

    Killar i stort brukar dock inte tycka att jag varit oatraktiv med mina småå bröst! Nu har de ju inte sett mig UTAN kläder/bikini (utöver barnens pappa förståss, han har ju sett dem massor av gånger) men killar brukar vara ganska flirtiga trots att brösten var smååå. Killar verkar iofs fortafarande inte se ngt problem och nu är jag ju höggravid (v29) så det verkar som att killar inte har så där jätte höga krav på hur kroppen ska se ut egentligen
    Är väl som vi!! Hur många av oss tjejer kräver en CC modell för att tända till Inte jag åtminstone.....

  • My Lonely Heart

    TS: Hur gammal är du? Jag tycker att dina kompisar är väldigt taskiga som säger: "om du vill operera dig så förstår jag det."

    Jag har själv en liten A och är väldig nöjd med det! Jag har aldrig fått några klagomål :)

    sida om små bröst: ellenssida.frac.dk/

  • Anonym (plankan)

    Jag är 30, men min ena killkompis är väl lite besatt av stora bröst så det kanske förklarar saken. Jag har tom ibland funderat på att operera mig, men vägrar efter att ha läst om kvinnor som råkat illa ut. Skulle ju vara fruktansvärt om man skulle bli sjuk för resten av livet bara för att passa in i normen. Sedan vet jag att det säkert går bra för dem flesta. Kanske är det framför allt psykiskt att man inte tycker om sina bröst, och att dåligt självförtroende är mer avtändande än små bröst. Men det finns ju fördelar med att ha små bröst också, man slipper hängbröst och slipper ha ont i ryggen, kan springa utan problem osv. Så jag får väl fokusera på det. Känns iallafall bra att höra att det finns massor av killar här som inte alls tycker att det är avtändande med små bröst Dt blev väl mest en fix idé med mina bröst efter att ha varit med en kille som tttade lite ogillande på mina bröst under själv akten(är dem inte större än så här liksom, jag har alltid vadderade bhs annars.) Han sade inget, men jag förstod ju ändå. Efter det har jag haft svårt att ta av mig och låta någon kille ta på mig. Men som sagt jag skall sträcka på mig och tänka mer positivt. För mig är det precis som någon här skrev, att man kanske har en idealbild, men dem flesta killar man har träffat har ju inte sett ut så och dem har haft de perfektaste kropparna för mig. Dem killar med "idealkropp" har ju när det väl kommit till kritan inte på något vis varit bättre. Älskar man någon så är det ju den man tycker är finast och perfekt.

  • LivingEasy

    Du låter ju som en kanonpingla -)
    30 år och fin kropp, inte skrytsam och säkert många pärlor innuti
    Anonym (plankan) skrev 2008-08-10 10:57:23 följande:


    Jag är 30, men min ena killkompis är väl lite besatt av stora bröst så det kanske förklarar saken. Jag har tom ibland funderat på att operera mig, men vägrar efter att ha läst om kvinnor som råkat illa ut. Skulle ju vara fruktansvärt om man skulle bli sjuk för resten av livet bara för att passa in i normen. Sedan vet jag att det säkert går bra för dem flesta. Kanske är det framför allt psykiskt att man inte tycker om sina bröst, och att dåligt självförtroende är mer avtändande än små bröst. Men det finns ju fördelar med att ha små bröst också, man slipper hängbröst och slipper ha ont i ryggen, kan springa utan problem osv. Så jag får väl fokusera på det. Känns iallafall bra att höra att det finns massor av killar här som inte alls tycker att det är avtändande med små bröst Dt blev väl mest en fix idé med mina bröst efter att ha varit med en kille som tttade lite ogillande på mina bröst under själv akten(är dem inte större än så här liksom, jag har alltid vadderade bhs annars.) Han sade inget, men jag förstod ju ändå. Efter det har jag haft svårt att ta av mig och låta någon kille ta på mig. Men som sagt jag skall sträcka på mig och tänka mer positivt. För mig är det precis som någon här skrev, att man kanske har en idealbild, men dem flesta killar man har träffat har ju inte sett ut så och dem har haft de perfektaste kropparna för mig. Dem killar med "idealkropp" har ju när det väl kommit till kritan inte på något vis varit bättre. Älskar man någon så är det ju den man tycker är finast och perfekt.
  • Anonym (tuttsen)

    Faktiskt så hade jag d-e kupa förut.. men efter kraftig viktnedgång och graviditeter så har jag nu mer b-c kupa vilket som är varjefall bekvämast för ryggen ;) så tänk om alla killar hade tänkt för tjejen skull ;) hihi

  • Takhiza

    Jag tror det är en självförtroende fråga. Jag har 75C och skäms för att de är fula och små.. Fast igentligen är det ju inte så, men mitt dåliga självförtoende gör det. Min man säger alltid det attt de är inte SÅ viktigt hur en tjej ser ut. De handlar mycke om självförtoendet. Om en tjej har självförtroende så går han hellre efter henne (med stora som små tutta) än en "Carmen Electra" brud men noll. Något av det mest attraktiva är en tjej som tror/vet att hon ser bra ut (inte till överdift ala "ingen är bättre än jag haha" så klart)

  • My Lonely Heart

    TS: Jag frågade om din ålder, för att av din kompis kommentar så lät det som om han var 15 år.

    Jag har aldrig haft komplex för mina små bröst.. eller kanske i 5minuter på högstadiet ;) När jag var 21år så märkte jag att jag hade en knöl i bröstet och jag blev livrädd! Jag fick remiss till Karolinska sjukhus där de gjorde flera tester, men det kom fram till att det var en ofarlig knöl men jag var ändå tvungen att operera bort den. Efter det ääääälskar jag mina fina små bröst! och vid den tiden var de ännu mindre, kanske AA (för att jag vägde 8kilo mindre).
    Om man har silikon bröst, blir det då svårare att upptäcka knölar??

    Anonym (plankan) skrev 2008-08-10 10:57:23 följande:


    Jag är 30, men min ena killkompis är väl lite besatt av stora bröst så det kanske förklarar saken. Jag har tom ibland funderat på att operera mig, men vägrar efter att ha läst om kvinnor som råkat illa ut. Skulle ju vara fruktansvärt om man skulle bli sjuk för resten av livet bara för att passa in i normen. Sedan vet jag att det säkert går bra för dem flesta. Kanske är det framför allt psykiskt att man inte tycker om sina bröst, och att dåligt självförtroende är mer avtändande än små bröst. Men det finns ju fördelar med att ha små bröst också, man slipper hängbröst och slipper ha ont i ryggen, kan springa utan problem osv. Så jag får väl fokusera på det. Känns iallafall bra att höra att det finns massor av killar här som inte alls tycker att det är avtändande med små bröst Dt blev väl mest en fix idé med mina bröst efter att ha varit med en kille som tttade lite ogillande på mina bröst under själv akten(är dem inte större än så här liksom, jag har alltid vadderade bhs annars.) Han sade inget, men jag förstod ju ändå. Efter det har jag haft svårt att ta av mig och låta någon kille ta på mig. Men som sagt jag skall sträcka på mig och tänka mer positivt. För mig är det precis som någon här skrev, att man kanske har en idealbild, men dem flesta killar man har träffat har ju inte sett ut så och dem har haft de perfektaste kropparna för mig. Dem killar med "idealkropp" har ju när det väl kommit till kritan inte på något vis varit bättre. Älskar man någon så är det ju den man tycker är finast och perfekt.
Svar på tråden Tycker ni killar att det är avtändande med små bröst?