• Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:19
    2434 visningar
    72 svar
    72
    2434

    Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!

    Usch va hemskt det lät!!

    Om min sambo råkar komma innan mig så biter han ihop och kör på tills jag är klar..
    Men i 98% av fallen så håller han sig tills 4 sekunder EFTER jag har kommit.

  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:31
    #6
    Anonym (frustrerad) skrev 2008-08-14 00:28:23 följande:
    Zack o Bella skrev 2008-08-14 00:19:57 följande: Det låter underbart att dom kan ta egna initiativ, det är ju det jag helst också vill! Annars blir jag bara irreterad och tjurskallig och så har jag inte ett dugg lust med mer sex...!Kan han inte tänka själv?!Och jag har sagt till han, och han säger som med allt annat att han ska bättra sig, men ICKE...!
    Hmm ja jag skulle bli skitsur>! Och LEDSEN!
  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:38
    #11
    Anonym (jk) skrev 2008-08-14 00:34:34 följande:
    Jag har sex för min egen skull.Förväntar mig inte att få en orgasm serverad.Jag ser till att komma, det ligger i mitt intresse.Sluta vara så lata tjejer.Vill ni komma får ni väl anstränga er.
    Äh sex mellan en själv och den man älskar är inget man gör för sig själv! Helt fel!! Det är något man har TILLSAMMANS!
  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:45
    #15
    Anonym (SD) skrev 2008-08-14 00:42:13 följande:
    Så talar någon som aldrig får komma
    ASG! Mmm ok..
  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:45
    #16

    Så talar någon som har ett betydelsefullt förhållande!

  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:47
    #17
    Anonym (jk) skrev 2008-08-14 00:42:13 följande:
    Zack o Bella skrev 2008-08-14 00:38:03 följande: Man har sex tillsammans men det är upp till mig att se till att jag kommer.Så trött på alla som kräver att tjejer som blir sura för att de inte kommer.Se till att komma då!! Ansträng dig lite.
    Jag behöver inte anstränga mig!
  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:51
    #20

    Till den som skrev att så talar en som aldrig får komma..

  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:51
    #22

    Ja självklart! Men det jag menar är att jag tycker , som du säger, att han kan vänta då eftersom det ändå handlar om ER!

  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:53
    #24
    Anonym (jk) skrev 2008-08-14 00:51:07 följande:
    Zack o Bella skrev 2008-08-14 00:47:16 följande: Nej, för du blir ju skitsur och ledsen om han kommer utan att du kommit.Det skrev du nyss.Vem vill ha en skitsur tjej??Klart han känner sig tvingad att få dig att komma.
    haha njae jag skrev att jag skulle bli sur om han sket fullständigt i hur jag hade det! Eller jag menade iaf så..
  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 00:56
    #26

    kanske uttryckte mig klumpigt.. Kl e fan 1 och jag är bängtrött!

  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 08:23
    #31
    minatre skrev 2008-08-14 08:17:35 följande:
    Anonym (jk)Vilken super bra lösning på problemet, "gör det själv". Ja det är ju precis vad hon skrev i sin TS att om han ändå inte intresserar sig för hennes orgasm så kan hon lika gärna köra helt på egen hand. Jag kommer nästan alltid först men säger självklart inte tack och godnatt sedan och somnar utan när jag har sex med ngn så är det VI som har sex och inte bara jag. Då är det självklart att han oxå ska komma (och ibland jag med ngn gång till ). Det borde vara lika självklart för killen att att båda kommer när man har sex tillsammans. Undrar hur glad killen skulle bli om jag efter att jag kommit puttade bort honom och sa "du får väl själv ansvara för din orgasm" och pekade på högerhanden...tror nog att killar som fick den behandlingen vid sex skulle sura MINST lika mycket som ngn tjej om inte mer!! Om det är så att du ensam får ansvara för att du får orgasm i ditt förhållande tycker jag faktiskt mäst synd om dig dock! Själv skulle jag inte vilja vara med en man som hade den inställningen! Jag älskar att se honom komma, han borde göra det samma!!!!! Och man är två om att ha sex, att vara självisk hör inte sexlivet till och är man det så har man missat HELA poängen med att ha sex med ngn annan än just sig själv!
    Bra! Precis så menade jag ovan, men fick inte ut orden!
  • Me o Mike
    Äldre 14 Aug 08:30
    #34
    Anonym (jk) skrev 2008-08-14 00:54:22 följande:
    Zack o Bella skrev 2008-08-14 00:53:06 följande: Det var inte vad du skrev, men okej. Det är stor skillnad.Om man har sex med någon som skiter i hur man har det kan man använda dildo istället.
    använda dildo? Nä då gör jag slut ist..
Svar på tråden Ärligt egokillar! Tjejer vill också komma!