• lilja71

VIHPS VIII

Grattis Caribe!! Jättekul att det gick så bra igår! Nu är det bara att vårda magen ömt!!
    Min mage är helt ok efter op och nu ska det inte vara ngt problem att få in en kateter vid nästa ivf. Har bokat tid den 15 sept hos fert.läkaren och så får vi se hur vi går vidare efter det. Håller tummarna!  Kraaam

• lilja71

oj, vilken fart det blev på tråden nu när Caribe är tillbaka också! Jättekul att alla är här och skriver igen!! Har saknat er allihopa!

Borde egentligen kommentera både sessan, xena, maskros, malu mfl men jag ska strax ut på kundbesök och hinner inte. Vill bara säga att ni är BÄST!!! KRAAAM

• lilja71

Jag kan inte den 25 okt, är utomlands då Får bli en annan gång.

• lilja71

Godmorgon!

Caribe: håller tummarna och tänker på dig varje dag! Hoppas så att det ska gå bra den här gången! Ni har alla förutsättningar för det i allafall och det är ju positivt!! Hur känns det i magen? (eller så kanske jag inte ska fråga det så att du slipper analysera....fast det gör du väl ändå om jag känner dig rätt )

Maskros: Det gör mig ledsen att läsa att du inte får gå omkring på små rosa moln hela tiden! Hoppas att ni snart kommer underfund med varandra så att du slipper gå och oroa dig!!

Malu: fint skrivet! (och långt... )

Kram till er alla!

Vart har sessan tagit vägen? Semester?

• lilja71

Det är bara bra med mig. GI, vad är det för nått??? Det har jag glömt bort....hehe
    Ang. symptom/icke symptom så är det nog bäst att inte känna efter dom. Jag tror att det kan gå precis hur som helst oavsett symptom..(fast jag är ju så dum så jag tror ju att jag ska känna den dagen jga blir gravid...koko, eller hur?! även fast jag vet att så inte är fallet!)

• lilja71

Och var är Xena? Jagar hon bara skurkar nu förtiden? Saknar dig, gumman!

Caribe: det är ju värsta dagarna nu för dig. Jag håller med dig om att testdag är inget man vill tidigarelägga. Jag är också vansinnigt rädd för att testa när det börjar dra ihop sig.
    Hur är stämningen på jobbet då? Är ni många som går och är oroliga inför torsdagen? Du kanske har berättat det förut, men varför gör dom omorganisation/nedskärningar??

• lilja71

Förstår hur du känner dig! Det är inte kul att inte ha "viktiga och utvecklande" arbetsuppgifter trots att du får ha kvar din lön. Det är ju frustrerande, men kanske blir det inte riktigt så illa så att du blir kaffekokerska?! Jag tror ju att du redan har visat dom vilken engagerad medarbetare du är som är villig att fatta beslut osv så jag tror att dom kommer utnyttja dig i intressanta projekt även framöver...dom kommer ju inse att dom saknar dig snart! Kram

• lilja71

Caribe: låter som en bra ide att vara ledig på fredag!
    Ja, vad händer här....jo vi fortsätter vår renovering i huset...vi går från rum till rum och så startar vi lite nya projekt ute i trädgården också....just nu så håller vi på att sätta räcke på vår nya balkong. Det är aluminiumstolpar med glas mellan, det blir ett riktigt lyft för huset. Inne så har vi varit och beställt garderober till hallen. Spegeldörrar från Lumi med aluminiumram och så ska vi ha sån Elfa inredning med skenor på väggen. Det ska bli så himla skönt att få ordning i hallen. Längtar tills de levereras (om 3-4 veckor). Annars hinner vi inte med så mkt mer, faktiskt. (orkar inte mer heller )

• lilja71

Caribe: visst är det så! man måste känna att man kommer framåt med någonting för att inte allt ska vara nattsvart. Dumt att det ska vara massa åldersgränser och regler hit och dit kring IVF:en

• lilja71

Men jiiisus, här försvinner man från datorn en stund....och vad händer?! ....en kär gammal vän kommer tillbaka!! TJOHOOOOO!!! Vilken glad överraskning!

Svar på tråden VIHPS VIII