VIHPS VIII
Gomorron flickor!
Malu: du är så klok
Kram till alla hoppfulla kämpar som plussar snart
(och till alla oss andra också)
Gomorron flickor!
Malu: du är så klok
Kram till alla hoppfulla kämpar som plussar snart
(och till alla oss andra också)
ojojoj, här var det full fart. Har läst allt men hinner inte kommentera, ska flexa hem lite tidigare o åka upp till R o plocka lingon.
Jätteglad att se att Infan hittat hit igen
För övrigt älskar jag er allihopa. Pöösssss!
Gomorron!
Caribe: fy bubblan vilken dröm! Snacka om att hjärnan går på fullvarv när man drömmer såna grejer. Usch. Håller tummarna för att de här små embryona inte flyger sin kos.
Malu: jo, jag har också hört att cyklerna ska bli kortare när man är på väg in. Ytterligare ett symptom som jag fått är att jag blivit så känslig "där nere" inte skönt o ha sex precis . Sex brukar ju va ett säkert kort när man vill få igång mensen, men inte ens det verkar hjälpa nu
Kommer väl igång lagom till helgen när vi ska till Idre o dansa o bada o basta.
Kram allihopa!
Morrn!
Caribe: fy, vilken hemsk natt o sen mötet inställt till råga på allt. Håller tummarna stenhårt för att det inte är kört. Bamsekram!
Caribe, vännen, blir så himla lessen för din skull......
Du vet att jag tänker på er. Kramar i massor till er båda
Hej tjejer,
siter här o väntar på att åka till Idre. Rolle ringde imorse, han har migrän, så det är inte säkert han kan följa med.
Har sett fram så emot detta o det blir säkert roligt ändå, men inte samma sak
Hoppas att han piggar på sig, han har en timme till på sig att fundera.
Caribe: kram o åter kram, mina smileys funkar inte, men massor av hjärtan får du.
Infan: Skönt att träffa en bra läkare åtminstone, knepigt med remissen. Kram på dig.
Ingen mens i sikte än, 13 dagar sen, vad håller min kropp på med? Har laddat med skydd inför den väntande störtblödningen i helgen.
Kram allihopa!
Tack Lilja. Hur mår du då?
Pratar m Fruppan i tlf. Hon hälsar så mycket till Caribe m massor av varma tankar o kramar.
Gomorron flickor!
Eller godmiddag är det väl nu
Infan o Lilja: Verkar vara en sån månad denna månad, själv är jag på dag 44 o inte en droppe blod i sikte :-O ska vi skylla på vädret eller
Lilja: lycka till hos doktorn. Tror inte heller han bryr sig om benen
R kunde inte följa till Idre. Men jag hade skitkul ändå Dans i totalt 10 timmar och bestigning av Städjan i strålande solsken. Skitroligt gäng i stugan så det kunde inte varit bättre, bortsett från att han inte var där då.
Hann vara hemma en o en halv timme o sen kom han o hämtade mig o vi var på buggkurs. Det var kul, fast tjejöverskott som vanligt.
Caribe: har också tänkt på dig o fundrat på om det blev nån eskimå, eller om ni tvingas börja om från början igen. Kram!
*vinkar till alla på "andra sidan" *
Kraaaamar!
Maxie: jo, jag veeeet! Men jag törs inte bättre o köra med strutstaktiken
Tycker det börjar kännas lite i magen nu, så det kommer väl igång rätt va det är.
Jo, ni har nog rätt i att det kanske inte var helt fel att han inte kunde följa. Vi hade en jätte-mysig kväll igår men det var lite trist, hade sett fram emot att göra allt det där roliga tillsammans.
Malu: kan du dansa kille? Det kan INTE jag. Hoppas lilla Stella kryar på sig snart.
Kram alla!