• lilja71

VIHPS VIII

Godmorgon, Caribe! Förstår att det varit en tuff helg för er! Har tänkt på dig jättemkt!
    Hur gick det, fick du något embryo till frysen? Bra att ni har en tid inbokad hos doktorn så att ni får prata med dom.

Själv så började jag att blöda lite redan på dag 21 den här gången. Ingen riktig mens men så där lite ljusrött i 2 dagar har jag haft nu. Skitjobbigt när det ska börja krångla så. Jag som brukar vara som en klocka på 28 dagar. Hmm. Ledsen

• lilja71

Hur har maskros haft det i Idre på dansen???? *nyfken*

• lilja71

Mors, Infan! Ok, det var en engångsföreteelse att våra kroppar krånglade! Bestämt!! Klappat och klart! Hur har helgen varit då? Kanske bättre än veckan, hoppas jag!

Idag ska jag träffa min fert.läkare, det ska bli spännande att se vad han säger. Undra om det blir VUL nu när jag blöder lite...hoppas inte för jag har inte hunnit raka benen

• lilja71

Ett VUL?! Du måste skämta med mig aprillo!?! Skrikandes Tror inte han vill se nått

• lilja71

Malu: trist att lilltjejen är förkyld, inget roligt när dom är så små. Hoppas det är snabbt övergående. Kram

Maskros: vilken härlig helg du verkar ha haft! Kanske var bra att R fick vara hemma och längta lite efter dig! Kram

Kram till alla!

• lilja71

heeej Copy! Kul att du är här också (om än bara lite )

Ingen som är här än idag?

Maskros: gud så skönt att få in braskaminen innan det börjar bli riktigt kallt. Du är så duktig som grejar och fixar så fint med huset!

• lilja71

Maskros: typiskt hantverkare....dom städar säkert inte hemma heller!! Skrikandes

Malu: trist att lilltjejen fått öroninflammation, inte kul. Hoppas medicinen hjälper snabbt så att ni snart är i fullfart igen!

Caribe: HÅLLER TUMMARNA HÅRT!! Kom och berätta för oss hur det går sen!!

• lilja71

Caribe: är det inte typiskt att det ska krånga bara för att man inte har alla kort med sig?! Hur gick det, fick du med matvarorna hem?

Hoppas också att Maskros fick en bra diskussion med R och att hon går på små moln igen. Det är du värd, gumman!

• lilja71

Xena: Kul att se dig också!

SS: vad tråkigt att det är lite deppigt nu. Har du ork och lust att berätta vad som hänt eller är det bara allmänt och samma "tjafs" som det var sist? Hoppas det löser sig och att du blir glada, sprudlande sessan snart igen!!

Caribe: men shit vilken jäkla taskig kassörska! Jag hade nog åkt någon annanstans och handlat så hade dom fått plocka ut maten själva i affären! Skrikandes

Svar på tråden VIHPS VIII