• Äldre 20 Aug 16:03
    15026 visningar
    18 svar
    18
    15026

    Finns det sovsäckar till mindre barn som "klarar" minusgrader

    funderade på om det fanns bra sovsäckar som man kunde använda då dottern ska sova i vagnen i vinter. hon är 15 månader nu och blir nog förstor för våran till vintern

  • Svar på tråden Finns det sovsäckar till mindre barn som "klarar" minusgrader
  • Äldre 20 Aug 16:10
    #2

    Ja men tänkte mest om det finns nått mellan åkpåse och sovsäck till vuxen.

    På sonens dagis sov de oxå ute och där hade de fäll och täcken, men på det nya dagiset så sover de inne, men vi ville ha cajsa ute och då får vi säkert fixa detta själva tänkte så att det kunde vara smidigt med sovsäck. de är inte så flexibla där tydligen

  • Äldre 20 Aug 16:15
    #7

    Det har mina barn oxå gjort sovit ute i så många minus. de har varit väl om stoppade och stått skyddat så det inte blåser på dem. Båda barnen är födda på våren så de va ju inte jätte små då. det har bara varit näs tippen som varit lite kall, tror de mår bra av att sova ute

  • Äldre 20 Aug 16:17
    #9

    Ja åkpåse som klarar det har vi en som är super men just åkpåse tror jag blir för litet till vintern det är därför jag frågade om sovsäck som är av bra kvalitet och "klarar" minusgrader, vanliga sovtäcken har jag sett till barn men det är inget sånt jag menar

Svar på tråden Finns det sovsäckar till mindre barn som "klarar" minusgrader