• lerumstessan

Pergotime behandling

Jag håller också på med min första kur. Tog tablett nr 3 idag så Äl borde bli någon gång runt 1 sep. När tog du din kur?

• lerumstessan

Vad har du för "problem" om man nu kan kalla det så? Jag har PCO så mitt problem är att jag sällan ägglossar eller har mens. Därför fick jag provera för att starta en blödning och äter nu pergotime from mensens 5:e dag. Så nu har jag endast två pergopiller kvar! *håller alla tummar som finns*

• lerumstessan

Har inte tagit gestapuran själv men efter provera skulle det ta 2-3 dagar. Jag fick dock min mens 2 dagar innan avslutad kur så jag hann inte äta alla tabletterna!

• lerumstessan

Åhh jag vet hur det känns, så SPÄNNANDE!! Har tagit min 4:e tablett idag, sista imorgon!! Hoppas hoppas hoppas det tar sig nu för oss båda!!!!

• lerumstessan

SallyW: Blev du gravid på tredje kuren enkeldos eller fick du dubbel? Åt du dem varje månad eller varannan? Många frågor såhär i början...........

• lerumstessan

Jag och gubben har kört igång "varannan dags metoden" nu. Känns som om det inte tar sig nu så var det i alla fall inte vårt fel, nu har vi gjort det vi kunnat!

Svar på tråden Pergotime behandling