• iida84

Pergotime behandling

mam hoppas du hade kul i paris :)
    hehe, de är som jag, förr blev ja skengravid runt 1 vecka efter varje gång jga hade sex med en ny ;)
  • iida84

Hej hej.. nu är jag här..
    ni kommer aldrig tro mej.. jag glömde testa imorse :@ Men har bestämt o hålla mej i en massa timmar nu så ska jag testa mej i eftermiddag :D

• iida84

jag tänkte testa mej vid 13 tiden :)

• iida84
    totta Jo, de kan ja göra.. jag kan kuta iväg o testa nu :)
    återkommer snart..
    bara så ni vet, så räknar jag med ett minus.. så jag inte blir besviken
  • iida84
    inget plus så långt ögat kan nå..
    kanske är för tidigt ute, eller så kanske mensen kommer snart..
  • iida84

16dagar.. kan ju fortfarande hoppas :)

• iida84
    totta ja, de ska ja göra.. och får ja fortfarande negativt ska ja kontakta min gynekolog och se vad dom säger :)
  • iida84

låter ju kanon milla :) hoppas verkligen de funkar denna gången :)

• iida84

Nej, jag har inte testat mej igen. Men jag hoppas ändå, har haft värsta skumma känslan i kroppen, var på kållered köpcenter igår o shoppade, o allting bara snurra till mitt huvud och de svartnade för ögonen, och jag mådde illa..
    även idag snurrar de i skallen på mej och jag har jätteont i nedre regionen. så vi får se vad de kan visa,

• iida84
    afrodite
    varför tror du inte på tabletterna?
    jag försöker o tänka att ja inte äer med barn, för då blir ja inte lika besviken om röda faran bara dyker upp..

jag har aldrig tänkt på IVF faktiskt.. vet inte varför, men de är svårare för överviktiga att få de..
  • iida84
    afrodite ja, då förstår jag verkligen.. 22 ggr, då hade ja nog vart ett nervvrak vid de här laget. :S
  • iida84

jag har äl 4ggr per år.. därför fick ja pergo

• iida84
    gosssan
    jag hade nog inte tagit dom.. jag har itne varit på vul för min kur,så jag har ingen aning om hur många ägg som släpps ner.. om de nu var nåt alls.

förresten, till er andra, har fortfarande inget plus o mensen lyser med sin frånvaro =/
  • iida84
    mama
    hehe, man kan nog inte testa för mycket ;)

jag har inte testat mej igen.. har inga test kvar hemma, så vi får se.. men jag är skeptisk till att jag skulle vra med barn, jag tror bara att jag itne haft någon äl, och utan äl får jag ingen mens.
  • iida84

shit vilken molande känsla jag känner i min livmoder! det är nog mensen som är på intågande, men ändå känns de inte alls som de brukar :S nån som har nåt tips?

• iida84

Får nog kontakta min Gynläkare och se vad de kan vara..

• iida84
    gossan ja, du borde nog ta ett grav-test så du itne är med barn ändå.
    det måste kännas hemskt att få avbryta..
    jag sjkälv har fortfarande inte fått mens, har bim + 9.
  • iida84

Nej, jag har inte testat än, tänkte jag skulle göra ett i slutet av veckan.

• iida84
    lerumstessan Hoppas verkligen de tagit sej!! håller all tummar..

mam känner igen de där.. o ingen mens på intågande? jag har gått över nästan 1 månad snart jue.. men har iof inte testat mej domm senaste veckorna heller.. men får nog ta tummen ur o göra de :) har fått ett sjuhelsikes humör som resulterar i att vi bråkar dagligen :(
  • iida84
    millan du får jättegärna stanna kvar här :)
    förstår precis hur du menar, jag har varit i samma sits med ex.. och blivit påkommen..
    jag får hoppas att du inte blivit med barn nu då.

lycka till med allting, håll oss uppdaterad!
Svar på tråden Pergotime behandling