Inlägg från: Maja T |Visa alla inlägg
  • Maja T

Glada sidan

Cengelen, så underbart! Stort grattis på din allra bästa födelsedag!

• Maja T

Jag är så GLAD; våra bästa vänner ringde nyss och berättade att de fått BB!! Deras söner har fått en lillasyster från Etiopien! HURRA!!! Hon är strax under halvåret gammal, så hon är ganska ilten ännu.

• Maja T

Jag är så glad över att vår nya handledare på vår organisation är så bra! Hon är realistisk, men positiv och grundlig. Idag hade hon mejlat om ett specialläkarintyg som hon trodde att de i nämnden kanske skulle vilja ha. Tänk, om vi fått veta det först när våra handlingar kommit upp i nämnden skulle de ha begärt intyget av oss och sen hade det gått ytterligare 2-4 mån innan vår tur kommit igen!

Hurra!

• Maja T

MalleNalle, vi vill också se gullungen! Kan du inte sätta in en bild av honom i galleriet?

• Maja T
    Namaste72 skrev 2008-10-17 09:26:02 följande:
    Jag är glad för att min make alltid muntrar upp mig när jag känner mig nere, och att han ser så positivt hela tiden på adoptionsplanerna, även när jag tvekar
    Instämmer! Vilka fina män vi har!
  • Maja T

Jag är så glad för min vän ringde från Kina igår. De är på hämtresa och har fått sin son. Det har gått över förväntan bra och han anpassar sig fint. Hans första svenska ord kom snabbt; han sade "mammas kaffe"! Jag är så glad, så glad för den lycka mamman utstrålade!

Svar på tråden Glada sidan