Inlägg från: TereseA |Visa alla inlägg
  • TereseA

Vi som älskar julen!

crasygirl skrev 2008-09-24 07:43:57 följande:
    anledningen många ggr brukar vara att *har välidgt mkt att göra så här års*en del av varorna kommer inte in förrän ett visst datum.Dom skriver ett datum, typ garderar sig fall det skulle ta så lång tid men du kan ha grejorna inom 5dagar.
    ja säkert
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

undrar ni som köpt panelgardiner på Jotex....har ni köpt sådan stång till? någon med erfarenhet av dem panelstångarna?

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

Synd för er som beställt julgardiner på Jotecx för några dagar sedan.Jag väntade med att köpa till idag.Så nu har dem i lager,innan stod det ju leverans 24 okt.synd att ni inte väntade några dagar..

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Zorba1980 skrev 2008-09-24 15:34:28 följande:
    Terez? Kan man beställa från hemsidan redan nu? Menar om dom inte får in det i butik förräns i okt.Hur tänkte du göra dessa? Kanske kan få några tips på bra presenter
    ja innan stod det ju 24 okt...men nu står det 10-14 dagar...alltså den vanliga leverans.Står i lager när man trycker fram..ialla fall panelgardinerna,,
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Kims mamma skrev 2008-09-24 18:16:11 följande:
    Våra gardinstänger är från IKEA och vi har köpt panelhängare som till hör denna. Tycker de är bra. Ser även bra ut också.
    ok bra ska kika där
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

någon som vet vart man kan köpa adventljusstake?..ej för dyr

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    NennasuS skrev 2008-09-27 10:15:32 följande:
    Har du kollat ellos, jotex och om du har nära till nåt ikea så finns det säkert till bra pris där om/när de får in julsakerna
    ska kika..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

var på rusta idag..dem har fått in julbelysning och julpapper,

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

när jag fyller år den 17 november...då kommer alltid den första snön här..samma vecka...man vaknar,tittar ut,så mysigt.då börjar jag känna jul..Skrattande

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Baronessan skrev 2008-10-05 09:19:05 följande:
    Jag läste för flera sidor sen om nån som frågade efter fotokulor. Vet inte om denna nån redan fick tipset om "meddelande"-kulor från inreda.com? Hur som, här är en länk:  www.inreda.com/products_find.asp&vi...
    förra sidan el några bakåt finns det en hemsida med sådana julgranskulor...för mig dem var billigare oxå.
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Vi som älskar julen!