Inlägg från: Theorese |Visa alla inlägg
  • Theorese

Varför är jag så slarvig?

Håller precis på att röja upp efter mig själv. Förstår inte varför jag är så slarivg och bara måste ha pappershögar överallt, för att inte tala om alla klädhögar jag har lite varstans. Det är ju tur att vi ännu inte har några barn hur ska det bli då? Jag gillar ju inte att vara slarvig, är vän av ordning och reda, går det ihop? Och alla väskor och skor jag har, skulle jag verkligen inte klara mig med bara hälften...min sambo brukar reta mig för att vi har en tusenfoting boende hos oss... Det är ju inte så att jag inte fattar att det blir mindre rörigt om jag plockar undan efter mig, det är ju det där att jag inte gör det. Fler slarvmajor där ute?

• Svar på tråden Varför är jag så slarvig?
  • Theorese

Det värsta med min slarvighet är att jag egentligen inte tycker att det är jobbigt att städa, när jag väl gör det går det som en dans. Skulle kunna stå och diska i timmar när jag väl sätter igång.

Känns skönt att höra att det går att bli bättre...

men dessa klädhögar, vad ska man göra åt dem, oftast kläder som varken är rena eller smutsiga som man alltså varken vill hänga in i garderoben eller lägga i tvättkorgen...hmm kankse ska skaffa mig en garderob för halvrena kläder...

Svar på tråden Varför är jag så slarvig?