• Anonym

Munknull

Samma som inlägg 1. Vanligtvis föredrar jag att bestämma själv när jag suger men om min kille vill munknulla mig brukar vi antingen göra så att jag ligger på rygg på sängen och han står över mig och knullar min mun. Tycker det är ganska obekvämt men för hans skull så..

Eller så pallar man upp kuddar mot väggen så man kan sitta bekvämt i sängen och så får killen stå framför/över en. Det är bara de 2 varianterna vi brukar köra vad jag kommer ihåg.

• Anonym

Men snälla jag avskyr när det kommer in såna inlägg om hur sugen/kåt nån blir av att läsa tråden. Det var inte det den handlade om.

• Anonym

Jag brukar låta honom komma i munnen. Det är ju lättast att undvika när man suger (om man definierar suger som att jag rör mig, munknull är när man inte rör huvudet utan killen utför rörelsen). Om jag inte vill att han ska komma i munnen när jag suger brukar jag runka av honom när han kommer/smeka pungen, det brukar vara det han uppskattar mest.
    Om han inte ska spruta i munnen vid munknull får han själv dra ut den och spruta var nu båda föredrar.

• Anonym

Hur göra man munknull bäst? Hur gör ni tjejer och vad tycker ni killar. Suga samtidigt som han munknullar er?

• Anonym

vill heller inte ha de i munnen så när han e på väg & komma trycker han k*ken i mig och sprutar.
    sen brukar vi köra 69an vid avsugning/slickning så bägge får njuta
    Anonym (Tjej) skrev 2008-09-04 14:41:08 följande:

Tycker om att suga/munknull men tycker det är svårt att hantera när killen ska komma, vill inte ha det i munnen...hur löser ni det?
  • Anonym

Åter till min fråga: När killen munknullar er, suger ni tjejer eller?

• Anonym

Tantra: den ställningen du refererar till där tjejen suger bakifrån är den enda jag testat som får deepthroat att funka.

Alltså att tjejen ligger på rygg i sängen med huvudet över kanten och killen knullar hennes mun (och hals).

Svar på tråden Munknull