Munknull
Jag undrar vilka ställningar ni brukar köra med? Vi brukar göra så att jag står på knä framför honom, men känner att det skulle vara kul att variera...
Tacksam för era tips!
Jag undrar vilka ställningar ni brukar köra med? Vi brukar göra så att jag står på knä framför honom, men känner att det skulle vara kul att variera...
Tacksam för era tips!
Ståendes på knä gränslandes bröstet (partnern ligger på rygg), sedan är det bara att luta sig framåt och knulla på. Man kan även ta tag i håret och 'möta upp'.....
69:an är väl den bästa
Hur göra man munknull bäst? Hur gör ni tjejer och vad tycker ni killar. Suga samtidigt som han munknullar er?
jag tycker om att munknulla, jag ligger på sidan o har tjejen sittande på knä sidan av sängen jag rör mig o knullar henne i munnen och hon flyttar sig lätt bakåt om det blir för mycket.
vill heller inte ha de i munnen så när han e på väg & komma trycker han k*ken i mig och sprutar.
sen brukar vi köra 69an vid avsugning/slickning så bägge får njuta
Anonym (Tjej) skrev 2008-09-04 14:41:08 följande:
Åter till min fråga: När killen munknullar er, suger ni tjejer eller?
Gud så skönt det är att se kuken åka in i munnen till botten, och sedan tömma sig längst ner
Olika, ibland vill han att ajg ska ha munnen öppen och då kan jag inte suga men ibland vill han att jag ska suga samtidigt och då gör jag det.
Add3 skrev 2008-11-01 00:59:14 följande:
Anonym ((man-41)) skrev 2008-11-15 22:33:03 följande:
Tantra: den ställningen du refererar till där tjejen suger bakifrån är den enda jag testat som får deepthroat att funka.
Alltså att tjejen ligger på rygg i sängen med huvudet över kanten och killen knullar hennes mun (och hals).