• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • Charlita
    www.snigelbebis.blogg.se En rolig och intressant mode och skönhets blogg! Shopping, smink, fest och mitt liv som 18 årig student , bor själv med min lilla Felicia i Göteborg. Alltid massa bilder och uppdaterar dagligen
  • Pindus

hej tjejer, har ni ngt tips på ngn bra nattkräm? känner att det behövs ngn mer återfuktande nu när det börjkar bli kallt...

• Salsoul

Testar igen:

Tips på concealers som täcker bra och sitter som berget? Ringarna runt ögonen är inget skämt nu med en konstant sjuk dotter!

• trolltyg
    Salsoul skrev 2008-10-22 13:02:46 följande:
    Testar igen:Tips på concealers som täcker bra och sitter som berget? Ringarna runt ögonen är inget skämt nu med en konstant sjuk dotter!
    Jag har Cliniques All about eyes concealer, tycker den är jättebra.
  • Salsoul
    trolltyg skrev 2008-10-22 13:04:47 följande:
    Jag har Cliniques All about eyes concealer, tycker den är jättebra.
    Tack, ska kolla upp om de har en passande färg för mig
  • Phantera
    Salsoul skrev 2008-10-22 13:02:46 följande:
    Testar igen:Tips på concealers som täcker bra och sitter som berget? Ringarna runt ögonen är inget skämt nu med en konstant sjuk dotter!
    Är du väldigt "blå" under ögonen ska du försöka hitta någon som är orange i färgen då det tar bort det blåa bäst.
    Har dock inga bra förslag på concealers...
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!