• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • Fridapida

Evenflow

Riktigt snyggt! Jag gillade verkligen den med glittret. Precis lagom mycket. Jag blir sugen på att testa. Hur fäster du glittret?

• Fridapida
    LMK skrev 2008-11-27 21:25:39 följande:
    Nu ligger dagens lila mejk i galleriet. Har markerat globlinjen lite högre än normalt för mer effekt efter tips från Er. Är det bättre?Är själv väldigt nöjd, speciellt med färgerna. Älskar Deep Purple från MAC, den ultimata lila för min del!
    Snygg kombination.
  • Linny
    miss nöjd skrev 2008-11-27 21:19:36 följande:
    Ngn här som testat MUS Serum? Jag blev rekommenderad den från MUS idag när jag var där... Är det bra detta serum???
    Jag tror jag har det.. Fattade aldrig grejen riktigt.. Man skulle, enligt tjejen på MUS, ha den innan man tex. gick och la sig. Var skön på huden men verkade inte göra något speciellt..
  • Linny
    LMK skrev 2008-11-27 21:25:39 följande:
    Nu ligger dagens lila mejk i galleriet. Har markerat globlinjen lite högre än normalt för mer effekt efter tips från Er. Är det bättre?Är själv väldigt nöjd, speciellt med färgerna. Älskar Deep Purple från MAC, den ultimata lila för min del!
    Jättefint med lila!! Det är absolut mer effekt och jag gillar det.
  • Shoppingtokig

Ska på glöggfest på lördag, någon idé på lite "julig" sminkning?

• TigerLinn

åhh jag har beslut ångest.. :S sitter och försöker bestämma mig om jag ska beställa EF färg kollektion 008 för 10% billigare eller om jag ska vänta och ta delar av den till fullt pris nästa månad..

• TigerLinn

lite glitter kanske?

Shoppingtokig skrev 2008-11-27 22:32:20 följande:
  • LMK

Shoppingtokig skrev 2008-11-27 22:32:20 följande:

GULD! Kör en variant av en sotning med brunt & guld. Det är juligt för mig.
  • LMK

Tack för responsen av det lila! Kör på samma upplägg idag med lite högre globlinje fast i grönt!

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!