• Vvikii

    VITANOVA

    Hej.jag ska göra insemination på Vitanova nu i slutet av september.vet ni om Vitanova är bra??vad tycker ni om dem?

  • Svar på tråden VITANOVA
  • Ulla1974

    Jag har varit där en gång och har varit jättenöjd. Trevlig och pedagogisk personal.Respektfullt och inlyssnande bemötande. Lugn och fin miljö. Centralt i Köpenhamn.Lycka till!

  • ettermyra

    Hej, alla som söker på Vitanova - detta är ju en väldigt gammal tråd, och det positiva omdömet ovan har några år på nacken. Men jag vill så himla gärna dela med mig av mina otroligt bra erfarenheter av Vitanova - de håller verkligen måttet. Min man och jag har varit med om det mesta på vår resa att försöka bli gravida - har hållt på i cirka fem år på olika kliniker, med olika diagnoser, med olika behandlingar. Har nu hamnat på Vitanova och är supernöjda och väldigt väl mottagna. Tillgänglig och bra klinik, bra beläget i Köpenhamns centrum, öppet alla dagar året runt, snabba på mail och telefon och rutin i behandling och bemötande, förklaringar etc. Gjort två inseminationer (två dubbla) och hoppas såklart på plus, annars återvänder vi dit. Lycka till alla därute!!!

Svar på tråden VITANOVA