• greatluckygirl

Kär i en man, men är han kär i mig?

Jag är helt förkrossat galet kär i en man!
    Jag kan inte äta, inte sova och inte tänka på något annat.

Vi har haft sex fyra grr och han ringer mig och pratar med mig varje kväll också! Om allt och inget. Fyra grr har vi haft sex fyra dagar efter varandra.

Han är så go han säger så fina saker:

- Du får inte lämna mig
    - Han vill att jag ska komma till hans stad så att han kan skämma bort mig.
    - Så fort han kommit hem ringer han till mig
    - Han har berättat personlig saker om sig själv, bland annat att hans fru gått bort och lite sådant.
    - vart han bor och även hans telefonummer har jag fått.
    Och mycket annat mysigt.

Men ibland låter det precis tvärtom!
    Från att ha pratat jätte mysigt och så med mig, till att:

- Avsluta samtalet tvärt och säga sköt om dig nu så hörs vi igen.
    - Till att: inte vara lika tjatig om att vilja ses som han var 20 min innan.
    - Till att använda orden " men ring mig så fort du är här, för för många vänner kan man aldrig få "
    - Till att emmelanåt glömma bort vad jag sagt!!

Måste tilllägga att jag har ett förhållande och att han vet om det och att jag spelar svårfångad emmelanåt!!

Vad känner hn?
    Vill lämna min nuvarande för hans skull, men hur vet jag

• Svar på tråden Kär i en man, men är han kär i mig?
  • Anonym (min man?)

Tror inte att det spelar någon roll om du säger vilken stad han kommer från men skulle lätta en börda från mitt hjärta om du kunde ge mig det.

• greatluckygirl

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:29:33 följande:

Tror inte att det spelar någon roll om du säger vilken stad han kommer från men skulle lätta en börda från mitt hjärta om du kunde ge mig det.
    Nej jag tänker inte avslöja vart han bor. Tyvärr.
    Men han har ingen fru så det borde underlätta!!
  • Nyfiken gul
    greatluckygirl skrev 2008-09-15 15:22:35 följande:
    Anonym (7000) skrev 2008-09-15 15:20:32 följande:
    men du.. det är inte din skyldighet att bo kvar om du inte vill - det är bara att flytta o packa om du vill det.  Han kan inte tvinga dig att bo kvar bara för att HAN vill det...

det är hans problem om han inte kan ta att du vill separera. Det finns kuratorer och psykologer som kan hjälpa honom med det.

vill du flytta så gör det! visa att du menar allvar helt enkelt.
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • greatluckygirl

Nyfiken gul skrev 2008-09-15 15:30:53 följande:

men du.. det är inte din skyldighet att bo kvar om du inte vill - det är bara att flytta o packa om du vill det.  Han kan inte tvinga dig att bo kvar bara för att HAN vill det...det är hans problem om han inte kan ta att du vill separera. Det finns kuratorer och psykologer som kan hjälpa honom med det. vill du flytta så gör det! visa att du menar allvar helt enkelt.
    Men han gråter bara och jobbet har han skippat den senaste veckan!
  • Hägris

Det låter som om han gil,ar att sätta på dig när du är tillgänglig men inte vill ha ett förhållande.

Men SUUUUUUUG!
  • greatluckygirl

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:29:33 följande:

Vad får dig atttro att det är din man?
    Det finns inget som tyder på det.
  • greatluckygirl
    Hägris skrev 2008-09-15 15:31:46 följande:
    Det låter som om han gil,ar att sätta på dig när du är tillgänglig men inte vill ha ett förhållande.
    Men det är jus det han verkar vilja.

Han berättar hur vi skulle laga mat tillsammans, åka ut till skrägården. Älska och massa annat. Han pratar kärlek, jag pratar sex. Det är det som är det lustiga!
  • Anonym (min man?)

sättet du skrev i hans ord/formuleringar, hur han beter sig, säger inte att det är dig han träffar men som sagt man kan aldrig veta säkert..

• Alderia
    Svar på #30
    greatluckygirl skrev 2008-09-15 15:27:42 följande:
    Nej vi har inte pratat om det eftersom jag inte vill skrämma honom genom att säga " ta mig jag är din jag lmnar min man"
    Men jisses, kvinna. Att du överhuvudtaget grubblar över hans respons då!? Hur sugen tror du att HAN är på att kasta sig framför dina fötter, du som sitter tryggt med en man som accepterar vad som helst bara du inte lämnar honom? Du vill inte ta några som helst risker tydligen, och den nye mannen är säkert rädd om sina känslor och sin självrespekt också. Skaffa lite råg i ryggen och bryt dödläget själv istället för att hoppas att någon annan ska göra det.
  • greatluckygirl

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:33:17 följande:

sättet du skrev i hans ord/formuleringar, hur han beter sig, säger inte att det är dig han träffar men som sagt man kan aldrig veta säkert..
    Nej det hoppas jag inte iallfall!!
    Har fått hans hem nummer och det borde han inte ha gett ut om han har en fru!
Svar på tråden Kär i en man, men är han kär i mig?