• greatluckygirl

Kär i en man, men är han kär i mig?

Jag är helt förkrossat galet kär i en man!
    Jag kan inte äta, inte sova och inte tänka på något annat.

Vi har haft sex fyra grr och han ringer mig och pratar med mig varje kväll också! Om allt och inget. Fyra grr har vi haft sex fyra dagar efter varandra.

Han är så go han säger så fina saker:

- Du får inte lämna mig
    - Han vill att jag ska komma till hans stad så att han kan skämma bort mig.
    - Så fort han kommit hem ringer han till mig
    - Han har berättat personlig saker om sig själv, bland annat att hans fru gått bort och lite sådant.
    - vart han bor och även hans telefonummer har jag fått.
    Och mycket annat mysigt.

Men ibland låter det precis tvärtom!
    Från att ha pratat jätte mysigt och så med mig, till att:

- Avsluta samtalet tvärt och säga sköt om dig nu så hörs vi igen.
    - Till att: inte vara lika tjatig om att vilja ses som han var 20 min innan.
    - Till att använda orden " men ring mig så fort du är här, för för många vänner kan man aldrig få "
    - Till att emmelanåt glömma bort vad jag sagt!!

Måste tilllägga att jag har ett förhållande och att han vet om det och att jag spelar svårfångad emmelanåt!!

Vad känner hn?
    Vill lämna min nuvarande för hans skull, men hur vet jag

• Svar på tråden Kär i en man, men är han kär i mig?
  • Anonym (7000)

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:33:17 följande:

sättet du skrev i hans ord/formuleringar, hur han beter sig, säger inte att det är dig han träffar men som sagt man kan aldrig veta säkert..
    Tycker du oxå ska dumpa din man....O risken att du ska hitta rätt på fl är väl 1 på miljonen tyvärr gumman
  • Nyfiken gul
    greatluckygirl skrev 2008-09-15 15:31:32 följande:
    Nyfiken gul skrev 2008-09-15 15:30:53 följande: Men han gråter bara och jobbet har han skippat den senaste veckan!

återigen - inte ditt problem!

han är lessen - visst - men han får själv ta itu med det jobbiga o se sanningen. Att du bor kvar ändrar ju ingenting. Visst - du är kvar - men förhållandet är fortfarande över.

att han får dig att bo kvar med tårar o bortavaro från jobbet visar ju bara att han har makten och därmed blir dina ord o dina önskemål allt mindre värda för varje dag som går.

HAN mår dåligt - men bryr sig han om hur DU mår??

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Hägris
    Svar på #37
    jag tror inte det, han vill ju hålla dig sugen för att få mera... du verkar ju inte ens veta om han har en tjej redan...
    Men SUUUUUUUG!
  • greatluckygirl
    Hägris skrev 2008-09-15 15:36:30 följande:
    Svar på #37jag tror inte det, han vill ju hålla dig sugen för att få mera... du verkar ju inte ens veta om han har en tjej redan...
    Jag vet allt.
    Han är ärlig och öppen. Rak på sak.

Vi snackar vuxen och mogen man, inte liten pojke.
    Dock med dubbla budksap, men det kanske bara är jag som inte fattar vinken.

Jag vet vart hand bor, har varit där och träffat hans barn jag har hans hem nummer, vet vart han jobbar och känner hans mor!!
  • Anonym (min man?)

Anonym (7000) skrev 2008-09-15 15:35:21 följande:

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:33:17 följande:
    Tycker du oxå ska dumpa din man....O risken att du ska hitta rätt på fl är väl 1 på miljonen tyvärr gumman
    Vi ligger i skiljsmässa men då han säger att han älskar mig och vill satsa på oss samtidigt som han döljer saker.. känslor är inte det lättaste..
  • greatluckygirl

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:37:56 följande:

Anonym (7000) skrev 2008-09-15 15:35:21 följande:
    Vi ligger i skiljsmässa men då han säger att han älskar mig och vill satsa på oss samtidigt som han döljer saker.. känslor är inte det lättaste..
    Den jag träffar har ett barn. En son!
  • Alderia

greatluckygirl: läste du mitt inlägg nr. 39?

• Anonym (min man?)
    greatluckygirl skrev 2008-09-15 15:38:47 följande:
    Den jag träffar har ett barn. En son!
    Tack för svaret, vi har en av varje och 3e på väg..
  • Anonym (7000)

Anonym (7000) skrev 2008-09-15 15:35:21 följande:Vi ligger i skiljsmässa men då han säger att han älskar mig och vill satsa på oss samtidigt som han döljer saker.. känslor är inte det lättaste..
    Tufft..Jag vet att känslor är svårt hoppas det slutar bra iaf i slutändan även om du inte mår så bra nu
  • greatluckygirl
    Alderia skrev 2008-09-15 15:34:16 följande:
    Svar på #30
    Men jisses, kvinna. Att du överhuvudtaget grubblar över hans respons då!? Hur sugen tror du att HAN är på att kasta sig framför dina fötter, du som sitter tryggt med en man som accepterar vad som helst bara du inte lämnar honom? Du vill inte ta några som helst risker tydligen, och den nye mannen är säkert rädd om sina känslor och sin självrespekt också. Skaffa lite råg i ryggen och bryt dödläget själv istället för att hoppas att någon annan ska göra det.
    Jag vet vad jag känner, jag har talat om det till både min nuvarande och den nya! Men jag spelar svårgångade ftersom jag inte vill kasta mig framför hans fötter då han ger mig dubbla budskap

Innan jag ens påbörjade något med den nye talade jag om för min nuvarande att jag ej ville vara kvar och att jag är nykär och kommer att vilja vara med den nya!!

Det är han som inte vill låta mig gå
  • Hägris
    Svar på #47
    hittar inte39
    Men SUUUUUUUG!
  • Hägris
    greatluckygirl skrev 2008-09-15 15:41:36 följande:
    Jag vet vad jag känner, jag har talat om det till både min nuvarande och den nya! Men jag spelar svårgångade ftersom jag inte vill kasta mig framför hans fötter då han ger mig dubbla budskapInnan jag ens påbörjade något med den nye talade jag om för min nuvarande att jag ej ville vara kvar och att jag är nykär och kommer att vilja vara med den nya!!Det är han som inte vill låta mig gå
    vill du itne ha din man så flytta i vilket fall sen kan du reda ut det med den nya..
    Men SUUUUUUUG!
  • greatluckygirl
    Hägris skrev 2008-09-15 15:44:40 följande:
    vill du itne ha din man så flytta i vilket fall sen kan du reda ut det med den nya..
    Det skulle funka.
    Men jag vill ändå veta vad han håller på med?

Är bara van vid yngre killar och dom vet man ungefär vad dom emna, eftersom dom är så på.

En äldre man vill inte slösa sin tid och jaga, han säger vad han tycker och tänker sen är det upp till en annan.

Det kanske så det är här!
  • Anonym

Jag tycker det va starkt av dig att skriva här inne på fl då
    det finns så många "moder Tereser" här inne.....

Kärleken kan man inte styra över, den kommer när man minst anar det.

Jag tror att han väntar på att du ska lämna din nuvarande innan
    han visar mer.
    Men det är en chansning....
    Antingen kommer han när du är singel eller så va han tänd på spänningen i att du va upptagen.

Lycka till i all fall

• greatluckygirl
    Anonym skrev 2008-09-15 16:06:34 följande:
    Jag tycker det va starkt av dig att skriva här inne på fl då det finns så många "moder Tereser" här inne.....Kärleken kan man inte styra över, den kommer när man minst anar det.Jag tror att han väntar på att du ska lämna din nuvarande innan han visar mer.Men det är en chansning.... Antingen kommer han när du är singel eller så va han tänd på spänningen i att du va upptagen.Lycka till i all fall
    TACK!
  • greatluckygirl
    Anonym skrev 2008-09-15 16:06:34 följande:
    Jag tycker det va starkt av dig att skriva här inne på fl då det finns så många "moder Tereser" här inne.....Kärleken kan man inte styra över, den kommer när man minst anar det.Jag tror att han väntar på att du ska lämna din nuvarande innan han visar mer.Men det är en chansning.... Antingen kommer han när du är singel eller så va han tänd på spänningen i att du va upptagen.Lycka till i all fall
    Den där med moder therese var bra :D
    gkissade nästan på mig :D
Svar på tråden Kär i en man, men är han kär i mig?