• Anonym (Nyf. tjej)

Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?

Ja, som ni förstår av rubriken så är jag såå nyfiken på hur andra tjejer gör när dom onanerar. Använder ni bara händerna eller använder ni er av leksaker/hjälpmedel? Hur länge brukar ni hålla på innan ni kommer?

Vill gärna veta lite i detalj hur ni gör, dels för att det tänder mig ( ), men även för att jämföra lite med mig själv hur jag gör. Känner mig ofta lite tråkig när det gäller onani, då jag inte gör det så ofta, och när jag gör det så oftast bara med händerna.

• Svar på tråden Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?
  • Anonym

Du har möjligtvis inget tips på svenska :)!

• Larsgubben
    Anonym skrev 2008-09-21 22:28:43 följande:
    Du har möjligtvis inget tips på svenska :)!
    Har du varit inne på sexnovell.se? Var hittar du dina, eller har du inte hittat några?
  • Anonym

jag smeker bara klittan och fatiserar samtidigt om massa killar osv  det tar väl olika tid innan man kommer. ibland går det jättefort och ibland runt 15 minuter.

• Anonym (snabb)

Fröken höger eller klitorisstimulator. Beroende på hur kåt jag är och hur trött (tar oftast längre tid om jag är trött) tar det ett par minuter till första orgasmen. Med "apparat" kanske 2 minuter. Sedan brukar jag få flera, minst 4-5 styck, rätt ofta 8-9. Den första är ibland en "vanlig", de efterföljande brukar vara "stänkisar" (fontän)

• Kallemannen

Fasen vad läckert det är att se/höra tjejer som onanerar!

• Anonym (n)

Använder oftast bara pekfingret, avancerat va Fast jag vill hällst ha ngt i mig samtidigt!! Har en klitoris vibrator, men gillar den inte. Den vibrerar för hårt, inte alls så som jag vill ha det! Har en dildo med med steglös vibrator, den är bättre och vibrerar mjukare hela vägen. Men jag föredrar ändå fingrarna, helt klart skönast! Fantiserar alltid om sådant jag hällre gjort, haha. Tex att jag suger av sambon, det är nog vanligaste fantasin här. Ibland kollar jag på ngt inne på redtube eller så oxå.

Brukar komma fort, på ngn minut bara. Men är gravid nu och plötsligt tar det 15-20minuter *suckar* Och annars får jag alltid 2-3orgasmer i rad, nu får jag bara en och den är oftast inte lika bra som när jag inte är gravid. Så jag längtar för tillfället mäst efter att få bli som vanligt igen

• Anonym

Har alltid onanerat med duschen, kom på det när jag var liten. Sen har jag aldrig kunnat sluta, bäst är det när man redan haft sex vanligt. Min kille vill gärna titta och smeka mig medans. Gillar när han snuttar på brösten samtidigt.

• Anonym (msalpha)

jag har inte inskaffat en vibrator ännu men det kanske kommer..
    jag stimulerar min lilla ärta med fingrarna...
    sitter antingen upp eller ligger på rygg...
    långfingret är bäst... fantiserar ihop saker i huvudet samtidigt som jag smeker mina bröst och min kropp..
    eller så blir det porrnoveller på datorn eller annat..

• Hella031

nej usch, tjejer onanerar väl inte ;)

• Caroline05
    Hella031 skrev 2008-09-22 12:18:59 följande:
    nej usch, tjejer onanerar väl inte ;)
    Uppenbarligen, haha.
Svar på tråden Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?