• Anonym (Nyf. tjej)

Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?

Ja, som ni förstår av rubriken så är jag såå nyfiken på hur andra tjejer gör när dom onanerar. Använder ni bara händerna eller använder ni er av leksaker/hjälpmedel? Hur länge brukar ni hålla på innan ni kommer?

Vill gärna veta lite i detalj hur ni gör, dels för att det tänder mig ( ), men även för att jämföra lite med mig själv hur jag gör. Känner mig ofta lite tråkig när det gäller onani, då jag inte gör det så ofta, och när jag gör det så oftast bara med händerna.

• Svar på tråden Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?
  • Anonym (kåthöna)

handflatan mot klitoris å trycker å glider med handen över.

blir man medlem på klubb6.se finns porrnoveller där =)

• Anonym

bara fingrarna oftast kommer på några minuter  jag tänker på min arbetskompis som e 20år äldre än jag och så HET MUMS tyvärr gift

• Fie1973

Fingrar & fantasi räcker för mig !!!

• Anonym

Jag fantiserar om en kompis, för många årsen skulle vi ha sex på en toalet under en fest. Han tog av mig tröjan och min bh, jag tog ner byxorna själv och han sina. Vi hångla lite smått hela tiden, sen lyfta han upp mig mot vasken. jag halv satt i vasken när han skulle precis föra in kuken i mig så brast vasken.
    vattnet spruta, vi fick på kläderna snabbt. det blev inget sex och sen dess har jag undrat hur det skulle va att knulla med han, har aldrig blivit av.

• Anonym (123)

jag "gnuggar" liksom på var sin sida av klitoris upp och ner typ och vill gärna läsa nåt samtidigt har skrivit ut ngr noveller från sexnovell som jag läser...brukar vila ngr sek efter första och sedan börja igen 3-4 gånger...

inga hjälpmedel är lite sugen på att skaffa dock

• Anonym

www. sexnovell. se många goooooda saker där :)
    använder mj utav dildo/vibrator ägg duschen klämmor :E

• Anonym

ibland med en gurka och ibland en morot,som legat inne i kylen länge så det kyler ner den heta musen...nice

• Anonym (Fantasi)

Gnider med två fingar ovanför klitoris fram och tillbaka så skinnet runt om gnids mot klittan. Fantiserar bara om tjejer och de tjejer jag haft sex med.
    Kan komma flera gånger i rad och blir alltid plaskblöt!! Ibland brukar jag använda mej av hårsprayen eller nåt annat i lagom storlek och föra in. Har ingen dildo. Man kan hitta så många andra bra saker i hemmet att använda sej av! En falukorv tillexempel!! Den är lagom mjuk och perfekt skön när den är rumstempererad!

• Anonym (fingrar)

alltså en falukorv låter ju så otroligt spännande, men är den inte STOR att föra in i fittan? Jag är ganska trång... Bara MÅSTE testa *tihi*

• Anonym (n)

Anonym (Fantasi) skrev 2008-09-22 18:43:37 följande:

Gnider med två fingar ovanför klitoris fram och tillbaka så skinnet runt om gnids mot klittan. Fantiserar bara om tjejer och de tjejer jag haft sex med.Kan komma flera gånger i rad och blir alltid plaskblöt!! Ibland brukar jag använda mej av hårsprayen eller nåt annat i lagom storlek och föra in. Har ingen dildo. Man kan hitta så många andra bra saker i hemmet att använda sej av! En falukorv tillexempel!! Den är lagom mjuk och perfekt skön när den är rumstempererad!
    Falukorv...bläää vad äckligt det lät Den luktar ju korv och efteråt måste ju musen med lukta korv *kräks*

Slänger du falukorven sedan eller äter du den ändå???
Svar på tråden Tjejer - Hur gör ni när ni onanerar?