• Adde69

    Vad är skönast när ni rider killen tjejer? ;-)

    Ska killen ligga blixtstilla när ni sitter på honom med stocken inne eftersom du själv vill röra dig på det sätt som är skönast för dig och att undvika motjuck?

    Eller ska killen som ligger under dig jobba aktivt med både pumpning och motjuck?

    och är det ett plus i kanten om killen masserar din clitta, suger på brösten dina eller smeker dom med sina händer?

  • Svar på tråden Vad är skönast när ni rider killen tjejer? ;-)
  • Anonym (Hej)

    Jag tycker att det e skönast om han e stilla men att han trycker emot. Då kittlar det skönt på rätta ställena Flört o jag bestämmer själv takten o hur "hårt".

    Sen tycker jag det e skönast om han sitter upp när jag rider!!

  • SuperFly

    Jag är kille och har svårt att ligga still i den ställningen.. Vill pressa emot och ta och smaka på brösten. Älskar den utsikt man har i den ställningen. Brösten snett underifrån, och ett ansikte som uttrycker njutning. Hur sexigt som helst!!! Om hon dessutom smeker sig själv medans hon rider mig så är jag i himmelen.

  • Anonym

    Jag vill inte bli smekt samtidigt, det blir för mycket... men gärna på brösten! Sen vill jag nog gärna ha liiite motjuck iallafall, så det inte är som en död sill liksom

  • Anonym

    Han ska absolut inte jucka emot och förstöra min rytm.. Vill styra helt själv för att det ska vara så skönt som möjligt när jag rider och det är endast när jag gör så som jag kan komma vaginalt.

  • Anonym

    Inga motjuck, men han får gärna "trycka emot" som någon skrev. Suga på brösten eller massera dem med fingrarna är ett säkert kort, men ingen clittmassage... tycker att handen liksom kommer ivägen då.

  • Anonym (Icachefen)

    Hmm vet inte hur jag ska beskriva det. Men jag sitter över killen så jag gränslar.

    Sedan kan jag luta mig fram och rör bara höfterna upp och ned, kan man likna det vid att twerka? Då brukar mina knä hålla sig lite glada.

  • Anonym (Är)
    Anonym (Icachefen) skrev 2019-09-18 17:02:33 följande:

    Hmm vet inte hur jag ska beskriva det. Men jag sitter över killen så jag gränslar.

    Sedan kan jag luta mig fram och rör bara höfterna upp och ned, kan man likna det vid att twerka? Då brukar mina knä hålla sig lite glada.


    Blir Killen glad då?
  • Anonym (Icachefen)

    Är.

    jag har aldrig någonsin fått klagomål eller märkt av att killen inte gillar det. Jag har faktiskt frågat dom efter hur dom vill ha de annorlunda osv. Men aldrig fått höra att jag ska göra annorlunda.

    Dock har jag svårt att fokusera på min egen njutning om killen ligger Still och inte riktigt trycker emot.

  • Anonym (Anne)

    Älskar att rida och bestämma hur jag vill ha det helst får mannen vara stilla men motjuck vill jag ha. Fåtöljen är min favorit

  • Anonym (Är)
    Anonym (Anne) skrev 2019-09-18 17:24:12 följande:

    Älskar att rida och bestämma hur jag vill ha det helst får mannen vara stilla men motjuck vill jag ha. Fåtöljen är min favorit


    Älskar du hans ansiktsuttryck
  • Anonym (Anne)
    Anonym (Är) skrev 2019-09-18 17:58:59 följande:

    Älskar du hans ansiktsuttryck


    Absolut när båda njuter av en härlig ridtur då älskar jag allt
  • Underhill

    Läckert! Få som klagar med en skön kvinna över sig som kan sin sak tänker jag :) klart att man som mannen bör leva sig in i ridlektionen. Härligt intim ställning det där.


    Anonym (Icachefen) skrev 2019-09-18 17:16:37 följande:
    Är. jag har aldrig någonsin fått klagomål eller märkt av att killen inte gillar det. Jag har faktiskt frågat dom efter hur dom vill ha de annorlunda osv. Men aldrig fått höra att jag ska göra annorlunda. Dock har jag svårt att fokusera på min egen njutning om killen ligger Still och inte riktigt trycker emot.

    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Bruden)
    Adde69 skrev 2008-09-23 22:23:13 följande:

    Ska killen ligga blixtstilla när ni sitter på honom med stocken inne eftersom du själv vill röra dig på det sätt som är skönast för dig och att undvika motjuck?

    Eller ska killen som ligger under dig jobba aktivt med både pumpning och motjuck?

    och är det ett plus i kanten om killen masserar din clitta, suger på brösten dina eller smeker dom med sina händer?


    Killen ska ligga stilla och smeka mina bröst!
  • Anonym (Är)
    Anonym (Bruden) skrev 2019-09-19 08:07:41 följande:

    Killen ska ligga stilla och smeka mina bröst!


    Är det då det är som bäst. Rider du långsamt under hela akten?
  • Anonym (Bruden)
    Anonym (Är) skrev 2019-09-19 08:13:13 följande:

    Är det då det är som bäst. Rider du långsamt under hela akten?


    Varierar.
  • Nellan12

    Tycker ju om variation, men favoriten är nog att retas lite och bara låta toppen glida fram och tillbaka och sen efter en stund låta hela glida in. Ligger inte killen still då så kan man alltid lägga fötterna över hans lår så kan han inte trycka sig närmare

    Tycker ju om variation så inget är rätt eller fel tycker jag

  • Anonym (Är)
    Anonym (Bruden) skrev 2019-09-19 08:16:54 följande:

    Varierar.


    Så det blir inte skönare om du rider långsamt hela tiden? När du rider i snabbt tempo skakar sängen?
  • Anonym (Är)
    Nellan12 skrev 2019-09-19 08:24:23 följande:

    Tycker ju om variation, men favoriten är nog att retas lite och bara låta toppen glida fram och tillbaka och sen efter en stund låta hela glida in. Ligger inte killen still då så kan man alltid lägga fötterna över hans lår så kan han inte trycka sig närmare

    Tycker ju om variation så inget är rätt eller fel tycker jag


    Har du funderat på att anväda rep handklovar?
  • Anonym (Man)

    Verkar som vi ska ligga stilla och låta tjejen arbeta eller rättare sagt låta tjejen styra tempo och hur hon vill ha det. Som en mänsklig dildo. Inte mig emot dock, jag ställer upp på de premisserna

Svar på tråden Vad är skönast när ni rider killen tjejer? ;-)