• Harling1985

    Vad mer behöver jag ha med mig??

    I morgon klockan nio, blir jag igång satt, då ska jag föda fram mitt eferläntade lilla barn, som inte orkade kämpa mera...

    Jag har packa ner kameran,

    Små små kläder som storbror har valt, storlek 40, kommer vara lite för stort, men det känns så skönt att veta att det bebisen får på sig de kläderna som storbror köpte efter att ha sagt: "men mamma även om bebisen inte klara sig, så får den ju inte frysa när den ska till himlen"

    Vi har packat ner en liten filt och en nalle.

    Och fot och hand avtryck set, som jag hoppas kommer gå att göra bra.

    Och en mobiltelefonnalle där storbror har pratat in ett meddelande..

    Extra ombyte till mig också..

    Men det finns väl säker en hel del både praktiska och opraktiska saker som jag har glömt, är mest bara tomt i huvudet på mig nu...

  • Svar på tråden Vad mer behöver jag ha med mig??
  • Ärlig

    *grinar*

    Vilka underbara ord ifrån storebror *grinar ännu mer*

    Kom ihåg dig också, barnet har kläder, allt annat praktiskt finns där.
    Ta med morgonrock, sköna kläder, ev hygienprodukter, en varm filt som luktar hemma, en go kudde och en mp3 med högtalare el liknande.
    Barnstol i bilen, storebror och din man, sedan är nog allt klart för eran resa till det okända.

    Hoppas allt går jättebra, kram till dig

  • MiniAndre o MiniTrajas

    Förlåt, jag beklagar verkligen sorgen
    Känner mig väldigt dum nu

  • Ärlig

    ...a men vaffan... jag läste det som att barnet kanske klarar sig trots allt???!!!

    FÖRLÅT!!!

    JAg missuppfattade... jag är ledsen... jag grinade och förstod inte... jag önskade att "även om barnet inte klara sig" var att även ifall barnet inte klaraR sig...

    Förlåt TS, förlåt.

    *grinar ÄNNU mer...*

  • Odens Ängel

    Beklagar verkligen, jag hoppas att ni orkade vara starka idag *tänker på er*
    Ingen människa ska behöva gå igenom det ni gjorde idag...

  • Blå molnet

    Tror att du har tänkt på allt. Försök att sova nu i natt.
    Hoppas allt går så bra som det kan i morgon.
    Sänder många varma styrkekramar till dig och din familj.

  • Harling1985

    Blå molnet skrev 2008-09-27 00:59:07 följande:


    Tror att du har tänkt på allt. Försök att sova nu i natt.Hoppas allt går så bra som det kan i morgon.Sänder många varma styrkekramar till dig och din familj.
    Tack så jätte mycket!!!

    fast när det gäller sova biten, så verkar det vara fruktansvärt svårt....
  • Harling1985

    Odens Ängel skrev 2008-09-27 00:53:22 följande:


    Beklagar verkligen, jag hoppas att ni orkade vara starka idag *tänker på er*Ingen människa ska behöva gå igenom det ni gjorde idag...
    Tack!!!!
  • Harling1985
    Ärlig skrev 2008-09-27 00:50:31 följande:
    ...a men vaffan... jag läste det som att barnet kanske klarar sig trots allt???!!!FÖRLÅT!!!JAg missuppfattade... jag är ledsen... jag grinade och förstod inte... jag önskade att "även om barnet inte klara sig" var att även ifall barnet inte klaraR sig...Förlåt TS, förlåt.*grinar ÄNNU mer...*
    Åh, ingen fara, kanske jag som skrivit lite klantigt....
  • Harling1985

    Thezz mamma till två skrev 2008-09-27 00:46:25 följande:


    Läs tråden en gång till och beklaga istället.....Jag beklagar din förlust TS...
    tack så jätte mycket...
  • Harling1985

    MiniAndre o MiniTrajas skrev 2008-09-27 00:47:57 följande:


    Förlåt, jag beklagar verkligen sorgen Känner mig väldigt dum nu
    Kanske jag som skrivit lite klantigt eller nått....
Svar på tråden Vad mer behöver jag ha med mig??