Mina två änglar
Jag har också läst om er och gråtit flodar för er.
Jag beklagar er sorg och kramar om dig hårt
Jag har också läst om er och gråtit flodar för er.
Jag beklagar er sorg och kramar om dig hårt
Lilla älskade emmy. Men jag tror ändå att du var där hos de. De kände din kärlek. ditt hjärta och själ var hos de.
Ja som du säger, det finns ingenting som är värre än att förlora ett barn oavsätt på vilken sätt. Och ingenting ersätter de.Jag såg dig på kalla fakta och jag beundrade dig när du sa att du inte känner hat. Jag vet inte vad jag skulle känna men när jag tänker logisk så skulle man med hat bara skada sig själv. Man skulle bara bli bitter och ond. Och vad hjälper det, man får inte tillbax sina kära änglar.
Många säger att man är stark. Jag brukar svara att man väljer inte att bli stark utan man tvingas till det.
Jag skickar till dig många kramar och jag tänker på er varje dag.
Noura
När jag läser det du skriver blir jag mer och mer övertygat att dina barn hade den bästa mamman som de kunde få. Och när jag tänker på det mer och mer så blir jag mer och mer ledsen att de inte fick stanna kvar och växa och bli godhjärtade och varma som deras mamma, för sådana människor som du behövs här i världen. Människor som inte hatar utan bara älskar.
Sen jag förlorade min lilla flicka tänker jag "varför jag" hela tiden. Jag blir liksom arg att det drabbade mig.
Jag önskar att jag kunde vara lite som dig. Spara min kraft till att gå vidare istället för att slösa den på bitterhet och ordet varför.
Kram
Noura
Det var jätte fin sida Emma. Jätte fina och söta barn.
Kram
Det var jätte fin sida Emma. Jätte fina och söta barn.
Kram
Hej Emma.
tänkte skicka dig en länk där en mamma skriver och sjunger sånger till minne av hennes förlorade son lucas. Jag finner mycket tröst i dessa låtar.
Min favorit är "ljuset inom dig"
Jätte jätte jätte fin sång.
www.lealin.com/lucas/default2.asp&show=8
Kram Noura
Ville bara säga hej och att jag tänker på dig och din familj...
Kramar om också
hoppas hoppas att det blir sista gången du måste se henne och efter det får hon aldrig komma ut och se dagsljuset... hoppas hon får inte bara ett livs utan flera livs fängelse.....
tänker på dig
Tänker på dig idag
Vilken tur att Emma har dig och alla andra i din familj...
Ni verkar vara en varm och goo familj
Sänder massa kramar till er
Hej emma.
Ser att du är inloggat.
Hur mår du?
Hoppas allt gick precis som du ville?
jaaa. gud vad bra.
skickar en kram.