Inlägg från: Saandraa |Visa alla inlägg
  • Saandraa

Mina två änglar

Jag beklagar Emmy! dom är så fina dina små..

jag har också följt er och gråtit för er.. önskar jag kunde göra något för er.. sänder en stor kram till dej...

♥??? Isadora 070501 ???♥
  • Saandraa
    Lovali skrev 2008-09-29 20:35:32 följande:
    Jag kanske är lite dum men hittar inte just din minnessida....vad skall jag söka på?
    jag hittar den inte heller
    ♥??? Isadora 070501 ???♥
  • Saandraa

Jag ser fortfarande ingenting jag blev medlem, men man kanske behöver göra något mer!?

♥??? Isadora 070501 ???♥
  • Saandraa

Försöker söka och försöker få fram "alla minnesplatser" men utan resultat.. kanske är det så att det är sidan som är lite ur funktion just nu tro!?

♥??? Isadora 070501 ???♥
  • Saandraa
    With a devilish smile skrev 2008-09-29 21:05:49 följande:
    Får samma , så förmodligen är det sidan som krånglar.
    Joo, måste vara så!

kanske funkar snart igen!
    ♥??? Isadora 070501 ???♥
  • Saandraa
    Lovali skrev 2008-09-29 21:09:31 följande:
    Jag får upp bilderna & det på första sidan endast om jag går in via programmet Mozilla Firefox men inte i Internet Explorer. Har båda dess på vår dator. Så det har nog ngt med vilket "program" man kör sidan i att göra.Sidorna var jättefina Emmy & jag blir än mer ledsen för er skull, de var ju så fina & än mer ställd över hur ngn enda människa i världen kan ha ihjäl okyldiga barn. HELT ofattbart.
    jaha, okej! tack! ska försöka få ner mozilla jag med..
    ♥??? Isadora 070501 ???♥
  • Saandraa
    SandraS skrev 2008-09-29 21:14:37 följande:
    Funkade inte för mig heller, men när jag togg www framför så gick det. www.tillminneav.se
    Ååh.. nu gick det.. tack snälla!
    tänk.. så lätt det var
    ♥??? Isadora 070501 ???♥
  • Saandraa

Vad fint det var Emma..

♥??? Isadora 070501 ???♥
  • Saandraa
    Champagne skrev 2008-09-29 21:33:03 följande:
    Tänker på vad en gammal vän berättade för mig, vad hennes dotter sa till henne.-Jag älskar dig, sa hon till sin dotter-Jag älskar dig mest, sa dottern-Nä för jag älskar dig ännu mer, sa hon.Nä, sa dottern, för jag älskade dig först, för det var jag som valde dig.Så tänker jag mig dig Emma, att det var dina barn som valde dig, att de älskade dig först och valde dig som mamma. Ingen kunde vara en bättre mamma än du, och fast att du inte var på samma ställe när deras hjärtan slutade slå, så fanns nog era medvetende nära varandra och ni fanns där för varandra.
    Vad fint..
    ♥??? Isadora 070501 ???♥
  • Saandraa

Hej Emma! ville bara skicka dej en tanke även idag!

kram på er..

♥??? Isadora 070501 ???♥
  • Saandraa

Kikar in idag också! jag följer dej och ger mitt stöd!

kram!

♥??? Isadora 070501 ???♥
  • Saandraa

*kikar in*
    Sänder en stor kram till dej/er Emma..

♥??? Isadora 070501 ???♥
Svar på tråden Mina två änglar