Inlägg från: Lilla Morran |Visa alla inlägg
  • Lilla Morran

Mina två änglar

Finner inga ord - skickar stora kramar och hoppas att livet har mer positivt att ge dig i framtiden. Du fick två fantastiska barn, tyvärr fick de inte stanna här så länge. Dina minnen är bara dina - och dem kan ingen ta ifrån dig.

Tycker att det är ett klokt val att skriva här på FL, här kan du få stöd och stöttning från andra som förlorat barn, samt att vi andra som bara kunnat läsa om tragedin kan få ge dig en styrkekram över nätet.

Önskar dig allt gott och hoppas verkligen att du finner mening och glädje i livet igen, ditt livsöde till trots.

Stor kram och många tårar /Maria

• Lilla Morran

Vilken fantastisk känsla av att se barnen fulla av aktivitet - även om det är på bild, det är ju en otrolig förmån och en möjlighet att minnas allt mer av det fantastiska de hade och delade med sig av, i stället för att bara plocka fram deras tragiska öden...

Du verkar ha kommit långt under den här tiden, emma, och det är starkt att dela med sig av sina känslor till andra så här. Tror att vi alla har något att lära av dig och ditt liv.

Det måste vara som en balansgång att hitta sig själv igen? Du är fortfarande Max och Sagas mamma, men de finns inte fysiskt hos dig...

Jag är troende och har bett för dig och din familj. Kommer fortsätta att göra det. Jag är glad att du har så mycket familj och vänner runt dig som verkar stötta dig i detta. Det är en stor tillgång. Vill ge dig och dina barn en stor kram och säga att vi är många som tänker på er och jag ser Max och Saga titta ner från himlen och säga: "Vi har det bra, mamma, oroa dig inte, vi har varandra".

Svar på tråden Mina två änglar