• nr3

Mina två änglar

jag vill bara krama om dig!tårarna forsar för er, för er sorg, för det ni har gått igenom och kommer gå igenom. det är så fruktansvärt, så vidrigt och så ofattbart det som hänt er.
    jag har inte heller orkat läsa allt som skrivits i tidningarna och lyssnat på allt som sagts på nyheterna.
    och när det är för tungt för oss utomstående att läsa och höra om detta, kan man ju bara undra hur vansinnigt ont det gör för er som stog dom så nära.
    och sörj du på ditt vis, det ska ingen annan människa lägga sig i!! och där förstår jag dig fullt ut, jag sörjer o gråter hellre ensam.
    hoppas ändå, att du kan få leva o må gott, och drömma vackra drömmar igen, trots det du gått igenom!!
    massor m varma tröstande styrkekramar!!

• nr3

hej emma. fantastiskt vilket stöd du har bakom dig. vi är otroligt många som verkligen bryr oss om hur du mår, och som gråter med dig!jag är inne o läser här varje dag, och jag bara beundrar dig mer o mer!!du är bara så fantastisk!tror det är bra för ditt välmående att skriva av dig så som du gör!!
    vi vet alla vem du är idag (tyvärr ) men ändå är du anonym och likaså vi för dig! *anonyma* vänner tror jag är mycket bra ibland.
    vi har ett ljus stående kvar i fönstret,sedan den kväll hela sverige skulle tända ett för er.det tänder jag så gott som varje kväll, och sänder en tanke, till er o till andra som drabbats av samma öde, samma grymhet och orättvisa.
    jag hoppas alla små ängla barn ser o känner värmen!
    kram på dig o försök må väl, tänker på dig. KRAM!

• nr3

sänder dig en varm tanke o ännu varmare kram. jobbig dag framför dig hoppas allt ändå går så bra det bara kan. hoppas hon IDIOTEN,FRUKTANSVÄRDA MÄNNISKA(ELLER DJUR BORDE HON KALLAS!!)får ett rent H-E !
    hoppas det snart är slut med allt sånt jobbigt för dig!
    kram kram!!

• nr3

kramar om lite extra idag!! HUR MÅR DU?!! ni har funnits i mina tankar hela dagen..KRAM!

• nr3

ger dig en varm gonatt kram o önskar dig en riktigt god natts sömn.hoppas de hemska drömmarna håller sig långt långt borta för dig!
    läste ditt brev till *ondskan*. *gråter* vilka känslor, så perfekt skrivit!måste varit skönt få ur dig dessa ord.hoppas hon lider när hon läser!
    låter så fint när du berättar om dina barns begravning.vad underbart det finns syskonkistor!vilken tur för max o saga som alltid ville hålla ihop!
    tänder ljuset för er
    du är fantastisk!

• nr3

*gråter o kramar alla änglar o ängla föräldrar*
    beundrar er styrka något så oerhört!! KRAM

• nr3

försökte tända ljus för max på minnes sidan men gick inte idag..till saga funkade det!
    kanske var tillfälligt.
    hur mår du idag?massor med vackra ljus brinner här för er!

• nr3

ger dig en värmande kram i kylan!! bra du lagar massa mat o fryser in till de dagar då ni ej orkar laga!

Svar på tråden Mina två änglar