Inlägg från: Swifty |Visa alla inlägg
  • Swifty

Mina två änglar

Hej Emma,
    beklagar så denna enorma sorg och saknaden av dina barn..
    Har sett dig och din familje i reportage i Kalla fakta, och jag måste säga att ni är verkligen jätte fina människor, så varmhjärtade och givmilda, trots det ni drabbats utav.

Jag är en sån person som alltid försöker se till det bästa hos alla människor, ibland till min egna nackdel, men jag är sån som person. Jag skulle inte kalla det naiv, men jag tror på det goda hos alla. Men när det kommer till den där tyskan, vägrar skriva hennes namn, det är hon inte värd!, ja, då önskar jag verkligen att hon skulle ha lyckats med sina jäkla självmord så att allt detta inte skulle ha behövt hända.

Har sett bilderna på dina jätte fina barn på minnessidan. Precis som jag har sett några andra skriva, så är Max och Saga verkligen små kopior av dig Det är så fint av dig att berätta minnen om Max och Saga, även att det är sorgligt att läsa så är det skönt att veta att det var barn som var lyckliga med en varm och trygg mamma.. jag kan tänka mig att de vaknade varje morgon med benen fulla med spring, för att på kvällen sen krypa upp i mammas goa famn..

Massa styrke kramar till dig.

• Swifty

Hej Emma!

Jag måste berätta en sak för dig! Igår när jag nattade min son vid sju-tiden så somnade jag med honom. Jag hade inte tänkt göra det, utan hade planerat att städa iordning lite här hemma när han väl somnat. Iaf så vaknar jag till när min sambo kommer och lägger sig vid tolv. Jag kände att jag var tvungen att gå upp för att borsta tänderna och ta bort smink. Väl uppe så är det disk, klädhögar osv. Bestämmer mig för att få iordning på det värsta. Klockan den går, och sen vid två på natten hamnar jag i sängen igen. Jag har lite svårt att komma till ro efter mitt städryck så jag ligger och funderar. Min tankar går till dig Emma och Max och Saga. Jag ser en bild framför mig av Max och Saga där de är glada. Å så plötslig kommer ett stjärnfall utanför mitt fönster!
    Kanske är det bara tillfällen, jag känner ju inte er, utan har bara läst i din tråd här ibland. Men jag vill tro att det var Max och Saga som kanske kände eller hörde att någon tänkte på dem och ville visa det med ett busigt stjärnfall!

Kramar Moa

Svar på tråden Mina två änglar