Mina två änglar
Hej Emma,
beklagar så denna enorma sorg och saknaden av dina barn..
Har sett dig och din familje i reportage i Kalla fakta, och jag måste säga att ni är verkligen jätte fina människor, så varmhjärtade och givmilda, trots det ni drabbats utav.
Jag är en sån person som alltid försöker se till det bästa hos alla människor, ibland till min egna nackdel, men jag är sån som person. Jag skulle inte kalla det naiv, men jag tror på det goda hos alla. Men när det kommer till den där tyskan, vägrar skriva hennes namn, det är hon inte värd!, ja, då önskar jag verkligen att hon skulle ha lyckats med sina jäkla självmord så att allt detta inte skulle ha behövt hända.
Har sett bilderna på dina jätte fina barn på minnessidan. Precis som jag har sett några andra skriva, så är Max och Saga verkligen små kopior av dig
Det är så fint av dig att berätta minnen om Max och Saga, även att det är sorgligt att läsa så är det skönt att veta att det var barn som var lyckliga med en varm och trygg mamma.. jag kan tänka mig att de vaknade varje morgon med benen fulla med spring, för att på kvällen sen krypa upp i mammas goa famn..
Massa styrke kramar till dig.