Inlägg från: idisb |Visa alla inlägg
  • idisb

Mina två änglar

tänk mkt på er idag! och är mkt glad över dommen. det enda jag önskar vore annat är sv straff! önskar dig all lycka i framtiden!

• idisb

läst så mkt här inne men jag kan fortfarande inte förstå att det är sant, att något sånt här kan hända. Att en människa faktiskt kan vara så sjuk och skada 2 små barn, det går inte in! Kunde verkligen inte hålla tårarna tillbaka idag när jag läste om lilla max som stod upp. Nej det gör verkligen ont, jag är så arg på allt det här. Jag kommer aldrig kunna förstå att en människa kan göra såhär. Tänker så ofta på er! Vet absolut inte vad jag ska skriva men jag beklagar allt som har hänt er, livet är inte rättvist!

• idisb

är ofta inne här, hinner inte läsa jämt  då det är mkt i mitt liv just nu, men lämnat spår här inne då jag aldrig blivit tagen av något så här mkt som dina barns liv. dom kommer alltid betyda mkt! jag kan bara se dom som levande själar på jorden, för det är vad dom är, 2 små söta barn som lämnade denna värld för tidigt

• idisb

emmy skönt du haft det bra i eng, är där ofta och är min läkande stad, och förhoppningsvis min hemstad snart och mitt ex går med på det. det är det små stunderna som gör det

• idisb

bry dig inte om kl! vad betyder den? sitte själv uppe nu o sörjer, absolut inte som du gör utanför mina barns pappa träffas en en annan. det enda som får mig  vidare är att bearbeta allt, gå igenom det tusen gånger, allt som  händer i livet har en mening, eller jag vet inte, förlorade flera kompisar för ett tag sen och kan faktiskt förstå dig nu. Den närmsta, tänker inte ens på hennes grav, inte hennes död alls. tänker på alla fina stunder, hur snäll hon var, och ler stort. varför ska ja gråta? den sidan vill hon inte se

• idisb

god jul till emma och din famil! saga och max finns i mina tankar i morgon!, det gör dom alltid!

Svar på tråden Mina två änglar