Inlägg från: rockmind |Visa alla inlägg
  • rockmind

Mina två änglar

Hej Emma! Vill börja med att säga, precis som alla andra, att du är en otroligt stark människa. Jag tror du skulle passa att jobba med att hjälpa andra människor som har det svårt, du verkar vara så ödmjuk och varm person. Jag har funderat på en sak och undrar ifall du har lust att svara på detta. Hur kommer det sig att de inte har hittat några DNA-spår från tyskan på brottsplatsen? Vad jag hört om DNA innan så ska det ju nästan vara omöjligt att ens gå in i ett rum utan att man lämnar ifrån sig saliv, hudavlagringar, osv... Kanske inte så lätt för dig att svara på men har du fått någon förklaring från de som undersökte huset?

• rockmind
    emmy840508 skrev 2008-11-26 13:55:59 följande:
    Zocute skrev 2008-11-26 08:28:59 följande:
    Ja, självklart finns tanken, om hon kan läsa detta el något annat jag skriver på internet. Jag har faktist inte frågat någon än, jag ska göra det nästa gång jag träffar mitt målsägandebiträde. Visst vore det olustigt om det var så... men, jag kan inte sluta leva i rädsla för henne.Jag har faktist skrivit ett brev som publicerats i expressen. Det e ord jag skulle velat säga henne, men inte vågat göra. Här kommer länken till brevet.vasteras.expressen.se/Nyheter/1.1340577/emmas...
    Jag tror att det är mycket osannolikt att hon har tillgång till Internet på häktet, jag jobbar inom kriminalvården och jag har aldrig hört att intagna har tillgång till Internet någonstans... Däremot får hon säkert läsa dagstidningar och se på TV.
Svar på tråden Mina två änglar