Inlägg från: Kevin och Alvas mamma |Visa alla inlägg
  • Kevin och Alvas mamma

Mina två änglar

Hej Emma! Jag vill bara säga att jag tänker på dig, Max & Saga varje dag, låter kanske konstigt, men varje kväll säger jag godnatt till Max och Saga och ber dem sova gott. Många kramar!

• Kevin och Alvas mamma

Såg dig på kvällsöppet i går, du är jättefin. Kramar till dig och änglarna!

• Kevin och Alvas mamma

Hej Emma! Jag och Kevin (min son) var och handlade i går och plötsligt som jag gick där kom Kevin springandes i hösta hugg med två gravljus i händerna och sa att de här ska vi köpa, de är till Max och Saga, jag blev helt rödgråten, att man tänker så i sexårs åldern, jag sa att vi kunde köpa dem men jag skulle fråga Max och Sagas mamma om det var okej att vi tände dessa ljus för dem, men det trodde jag att det var. Jag såg att du skulle åka till London, jag hoppas att ni får det mysigt där. Ja berätta gärna hur det var sen, har aldrig varit där! Kramar Johanna

• Kevin och Alvas mamma

Hej gumman! (Får jag kalla dig så?). Såg att du var inloggad och ville bara säga hej, jag tänker på er dag och kväll. Kommer aldrig att glömma er, ni har en alldeles egen speciell plats i mitt hjärta. styrkekramar till dig, er och inför de jobbiga dagarna ni kommer att ha framöver, jag lider med dig, er!

• Kevin och Alvas mamma

Hej gumman! Du är så fruktansvärt stark genom detta, jag kan förstå att man inte alltid vill höra att man är stark, för man är inte alltid det, även om man kanske är det för det mesta, man måste tillåta sig själv att vara "svag". Jag är så fruktansvärt ledsen för er skull, du, Niklas, Max&Saga har berört mig så otroligt mycket, det känns som att jag känner er, för att man har hört och läst så mycket. Nu skriver jag det som alla andra redan har skrivit! Du betyder mycket för mig! Jag tänker följa dig under hela rättegången i hovrätten och hoppas av hela mitt hjärta att varelsen får samma straff som den fick i tingsrätten. Du och dina änglabarn har en stor plats i mitt hjärta, julen kommer inte att kännas värd att firas i år, men jag gör det roligt för mina barns skull, men större delen av mitt hjärta kommer att finnas hos dig och barnen.
    En liten dikt!
    Änglar små, änglar fina

• Kevin och Alvas mamma

Jag råkade trycka på posta inlägget innan dikten var klar, men skickar hela snart. Bamsekramar till dig och guldbarnen

• Kevin och Alvas mamma

Hej Emma! Ville bara säga att jag tänker på dig/er i massor i dag! Kramar!

• Kevin och Alvas mamma

Hej Emma!
    Tänker på dig hela tiden, vilken tur att det gick bra i dag(olyckan). Du har vårt stöd hela tiden! KRAMAR

• Kevin och Alvas mamma

Hej Emma! Vill bara säga att jag tänker på dig/er hela tiden! All styrka till dig!

Jag läste två dikter och kände att det är så här Emma känner, det är dina dikter!

Längtan efter er!

I hjärtat finns ett rum, som bara är för er.
    Och var jag än tar plats så finns ni här hos mig

Jag hör era vackra röster som inspelad musik. Jag lyssnar om igen för de är är helt unik!

I mörker och i ljus, ert ansikte jag ser. Ur minnet tar jag fram de bilder där ni ler.

Men bland allt ni är för mig finns något svårt att bära -min längtan efter er när jag inte har er nära.

Till mina älsklingar!

Det var som högsta vinsten, i ett gratislotteri när jag fick er, och ni och jag blev vi.

Av alla dessa mänskor är ni just dem jag vill ha.
    Ni gav mig ljus och glädje, ni fick mig att må bra.

Ja, för allt min kärlek rymmer,
    finns inte nog med ord. För att älska och att älskas är det största på vår jord.

Och allt ni är för mig, vill jag för er få vara för kärleken i er kommer jag alltid att bevara!

Många varma kramar och styrka/ Johanna

• Kevin och Alvas mamma

Du finns i tankarna varje dag Emma, både du och dina vackra änglabarn! Varma Kramar Johanna

Svar på tråden Mina två änglar