Inlägg från: saj74 |Visa alla inlägg
  • saj74

Mina två änglar

De e första gången ja e in här o skriver, men kände att ja ville visa att ja finns här. Du e en så otrolig människa. Om ändå fler va som du. Tänder ljus för dina barn här hemma, brukar även titta om ja skulle se dej när ja e hos mina föräldrar (granne me dina). Innan allt de hemska sågs vi då o då på gatan,men nu har ja inte sett dej på länge. Men ja finns alltid här o tänker på dej. Glöm inte vilken underbar människa du e. Massor me kramar från mej

• saj74

Hej skrev ett inlägg tidigare i dag, men nått hände de blev inte hela. Ja skulle såå gärna få tag i sången som sjöngs på minnes stunden för barnen. Finns den o köpa? Läste på luttens sida att den skulle komma. Finns här o tänker på dej varje dag. Du e en otroligt stark o underbar människa. Önskar de fanns fler som du

• saj74

ska låta ljusen brinna varje dag för dej o barnen; mina tankar e med dej. fortsätt orka

• saj74

vet inte vad som händer men hela inlägget kommer inte med, De ska stå fortsätt orka, ni har stöd av så många.

• saj74

hej hej, de e du som e otrolig som orkar vara den d u e efter allt. du svarar på allas frågor o låter oss ta del av ditt liv. du är en stor männiksa som bjuder på dej själv. TACK för att vi får veta va som händer.

• saj74

Hej hej. Idag när vi tände de första advents ljuset så blev de ända 3 ljus, för mina barn ville tända varsit för max o saga. dom frågar ofta om de hemska som hänt eftersom dom såg dina barn på mormor & morfars gata. skickar massor me styrke kramar till er nu Kraaam sara

• saj74

Vilka otroligt vackra texter, tårarna rinner när ja lyssnar.Ja hoppas av hela mitt hjärta att alla är tacksamma för de ni har. De kan ryckas bort så himla fort. Visa era nära att ni älsakr dom. Ja vet att emma alltid visade sina barn kärlek, för emma e en sån person ta hand om er kram till dej emma

• saj74

Mina tankar går till er idag, var så stark du kan

• saj74

skickar en liten tanke till dej o in sambo nu inför jul. önskar de fanns nå man kunde göra för att lindra din smärta. ja beundrar din styrka.

Svar på tråden Mina två änglar