Inlägg från: Tre solstrålars mamma |Visa alla inlägg
  • Tre solstrålars mamma

Mina två änglar

Emma: Vill bara ge mitt och min familjs stöd också!!! Hel galet omänskligt vad ni får gå igenom. Gråter så fort läser om er, det är bara såååå hemskt. Den där tyskan kommer åka in på livstid och mer, inga tvivel på den saken. Annars blir hon med största sannolikhet förföljd för resten av sitt liv. Går knappast att leva osett/ostörd med den titeln.

• Tre solstrålars mamma

Nu sitter jag här med mina två flickor som snart blir 2år resp 4år, och tittar på spöket laban och äter godis. Det känns så hemskt när tänker på att du inte får ha dina hos dig. Så orättvisst! Gråtit varje gång läst om dig. Det går inte att hålla tillbaka. Fy vad hemskt du och dina nära får gå igenom, det är helt vansinnigt. Och att du kan vara så stark gumman, det är otroligt! Du klarar dig igenom det här tjejen! Och dina barn kommer alltid finnas inom dig och förmodligen vakar de över dig också...och kanske kommer göra fler små bus som märks som konstiga saker i vardagen.

Monstret kommer att åka in. Helt klart! Det kan inte gå på annat sätt.

Fortsätter följa med i tråden och media och vill också vara med som en stöttepelare. Finns här och med resten av Sverige
    *kramar om*

• Tre solstrålars mamma

ps. vad skönt att höra att du har så fina människor runt omkring dig som stöttar med kärlek. Det är en fantastisk familj du har. Starka verkar ni vara allesammans!!!

• Tre solstrålars mamma

JohannaMatt skrev 2008-12-06 16:50:44 följande:

.....All min styrka till er. Och det som stod i tidningen "Emma knäcktes av tyskan", det stämmer inte, det kommer aldrig att stämma. Hon må ha tagit ifrån dig mycket rent fysiskt, men den kärlek som finns mellan dig o barnen och den styrka ni har i er familj, den kan hon aldrig ta ifrån dig. Hon kan heller aldrig ändra på att hela befolkningen sitter och lider med dig, medan hon och enbart hon, känner för henne. Många kramar//Johanna
    ¨

Vad bra skrivet!!! Instämmer till fullo!!
Svar på tråden Mina två änglar