Inlägg från: Tina83 |Visa alla inlägg
  • Tina83

Mina två änglar

känner mig som världes sämsta nu...jag har varit gnällig hela morgonen för att mina äldsta som vaknade 04.15 och inte kunde somna om. gick in till mig 5 ggr innan jag valde att gå upp halv 6. men varför gnälla?... när man kommer in här inser man hur löjlig man är. att man aldrig lär sig uppskatta det man har! *piskar mig själv*

många kramar till Emma

• Tina83

nu har jag lyssnat på larmsamtalet, men jag hör inte "mamma". men däremot hörs ju någon i bakrgrunden flera ggr, är det Emma?

den här tyskan, hon ser ju så oskyldig ut. hon måste vara totalt ur balans för att kunna göra detta. snacka om egoistisk. att bara tänka på hämnd eller vad det nu var. att ens kunna tänka tanken att skada ett barn, kräver ganska mycket. vi "normala" mår ju illa bara av tanken, och jag har själv svårt att hålla tillbaka tårarna när jag tänker på vad barnen tänkte på.
    det är väl alltid så när dödsfall inträffar, att man underar vad offret tänkte i sistan stund?

• Tina83

det värsta med tyskans beteende är att hon visar att " herregud, de där ungarna, spelar roll". typ.hon verkar inte fatta att hon faktiskt tagit TVÅ liv, och förstört många andras.
    jag tror ärligt inte hon fattar. hon är ju totalrubbad i huvudet. jag tror inte ens hon spelar, det kan bara inte va så att hon sitter där o ler sitt fula leende när mamman till de barn hon mördat sitter i samma rum. det kan jag bara inte få in. men man är väl naiv. hon tror väl att hennes märkliga sätt ska gå hem på nåt sätt.

just det att man inte får in i sitt fula huvud att det sitter en mamma därinne,en pappa, en sambo, farmor, farfar, mormor morfar m fl som hon har försört livet för

närm an inte har respekt för dessa stackars människor, måste man vara helt borta alltså. de anhöriga skulle ju känt det lättare om hon åtminstone visade att hon förstod att dessa barn betyde nånting!!

Svar på tråden Mina två änglar