Inlägg från: lilla kråkan |Visa alla inlägg
  • lilla kråkan

Mina två änglar

Vart kan man läse detta brevet?

Ztampe skrev 2008-10-21 15:48:04 följande:
    Hej Emma.Har också läst ditt brev nu.Måste säga att du verkar vara en sådan otrolig stark person.Hoppas du en dag kan få svar på dina frågor.Vill också säga att dina barn har otroligt fina minnessidor.Visade min 14-åriga dotter sidorna igår och hon blev rörd till tårar när hon såg bilden på dina änglar som gick och höll varandra i handen.Den som finns på Sagas sida med texten "Vi har alltid varandra."Hon brukar inte gråta så annars mer än när hennes bror gick bort.Hon tyckte också att du var otroligt stark.Kramar från oss båda.
  • lilla kråkan

Har läst ditt brev nu,så gripande....Så ofattbart sorgligt...

• lilla kråkan

Många,många varma tankar till dej.....

• lilla kråkan

Denna ohyggliga som drabbad dina barn och dej,har påverkad mej mer än nåt annat någonsinn har gjort!
    Tänker på er varje dag.
    Läser dom fine minnessidorna på barnen,och det svider i hjärtat,det är ofattbart....
    Jag hoppas av hela mitt hjärta att du,och din familj,på nåt sätt,kan hitta livsglädje igen..
    Vi är många som tänker på er,Emma.

• lilla kråkan

I dag har det varit en sån dag,då jag har tänkt på er nästan hela dagen.
    Jag har tänkt på era vackra barn,på din styrka,Emma,och det ofattbara som ni har upplevd.
    Det gör ont i hjärtat,jag blir så arg på detta som drabbad er...
    Önskar man kunne vrida klockan tilbaka,och förhindra detta onda hända.
    Skickar dej många varma tankar och kramar.

• lilla kråkan

Skickar en kram till dej,vännen....Gråter i hjärtat över vad som händt dina barn...

emmy840508 skrev 2008-10-27 20:05:26 följande:
    jag e inte så duktig på det där med datorer. Men har försökt o fixa så bloggen ska synas nu. lyckades jag?
  • lilla kråkan

Jag vill bara ge dej en kram....

Gråter med dej,Emma...

• lilla kråkan

Emma,jag vill åter skicka en kram till dej,och många varma tankar...

• lilla kråkan

En kram till dej,Emma,och många,varma tankar....

• lilla kråkan

Vert kan man lysna på larmsamtalet?

Rastafairy skrev 2008-12-05 16:42:40 följande:
    Någon som vet varför det hörs ett "piiip" i slutet på larmsamtalet..typ censurerat? BAra funderade. Så himla hemskt att höra. Man hör verkligen hur chockad han låter. Hela historien är en mardröm och jag önskar detta monster inte fick se dagens ljus igen. Hoppas att hon innest inne vet vad hon gjort och får lida samveteskval hela livet.Sänder solljus och värme till er Emma ,Nicklas och T o era anhöriga i denna svåra stund. Era änglar vakar över er!!
Svar på tråden Mina två änglar