Inlägg från: lillamuan |Visa alla inlägg
  • lillamuan

Mina två änglar

det gör så sjukt ont i hela mig när jag tänker på det hemska som hänt dig emmy!! det finns inga ord jag kan skriva för att förklara hur jag känner med dig! jag har pratat långa studer med en av dina vänner ang det som hänt och sett hur det har berört henne.. det finns många i din närhet som älskar dig och känner med dig.. och många i din närhet och i hela landet som känner med dig! en mammas värsta mardröm fick du uppleva och jag verkligen försöker känna med dig! du är en stark kvinna! många kramar // sofie

• lillamuan

alla barn är vackra! alla barn är allti speciella i sin mammas ögon! alla barn är speciella i allas ögon på ett eller annat sätt! självklart ska du få hylla och visa dina vackra fina barn!

• lillamuan

emma du är inte en person! du är fortfarade deras mamma fast deras älskade ängla mamma!! när det känns tungt emma så blunda,stanna upp och ta ett djupt andetag så känn efter osså vet du om att dina älskade barn står precis brevid dig hand i hand och följer dig!

• lillamuan
    emmy840508 skrev 2008-10-08 20:52:09 följande:
    En fråga till, jag har kartongvis med kläder. Jag har inte slängt något sen de var små. Vart gör man av allt? jag har frågat runt o det e ingen i min närhet som behöver. Om man ska skänka det? har ni något förslag på ställe som vill t emot så mycket kläder (14 kartonger) på en gång.Likadant med leksaker, vagnar, gåstol, cyklar mm vart gör man av det? Visst man kan sälja på blocket. men jag vill inte kämpa med att bli av med sakerna. då skänker jag nästa hellre bort det.Förslag?
    finns där ingen liten liten affär som säljer begagnat där du bor? dem brukar uppskatta.. eller röda korset
  • lillamuan

igår pussade jag extra mycket på elin o bara låg o andades in henne för att minnas hur fort hon kan tas i från mig!
    tänker massa på dig

• lillamuan

sänder en stor kram till dig! och som en vän till mig säger (som är en gemensam vän till dig) lite elin medicin är bra grejer! så jag skickar med en massa elin (min dotter) kramar också till dig!!!

• lillamuan

hej emma!
    vilka fina bilder du lagt ut! va fin du är i kort hår =) naturligt blond?

tänkte fråga dig några frågor som både jag o min tjejkopis pratat om.. när detta hände så sa både jag o min vän DIREKT att personen måste tagit mamman först.. och det gjorde hon ju! din historia har berört mig o mina vänner väldigt mycket då vi ofta pratar om dig och följer din tråd!
    min fråga är.. när du vaknade på sjukhuset hade du en känsla av att barnen var döda?
    när kom du ihåg att det var "monstret" som gjorde det?

sedan n mer konstig fråga kanske MEN jag o min kompis pratade om detta med din sambo.. jag hade på något sätt varit arg på min sambo (trots att det inte alls är hans fel) för att han beblandade sig med denna människa.. har du någongång kännt så?

ta hand om dig emma

många kramar

• lillamuan

på efterlyst.. jag har också hört det.. tror de var emmas pappa som sa det?

• lillamuan

hur vet man att max rört sig i hallen?

• lillamuan

gör så jävla ont i en!! ont i hela själen..

• lillamuan

hej emma!
    var hemma hos min pappa i torsdag för att lämna lillan där. jag o sambon skulle till paris! men iallfall.. berättade för honom om allt du berättat i tråden. när jag berättade om modiga,tappra max som hade kravlat i hallen såg jag att in pappa fick tårar i ögonen... har ALDRIG sett pappa gråta! min fina starka pappa!
    med detta vill jag bara säga, du berör emma du och dina vackra barn berör! vi skall ALDRIG glömma! ALDRIG

• lillamuan

hej emma!
    kikar in nu en fredagskväll och vill bara berätta att jag tänker på dig!

• lillamuan
    Tibertius skrev 2008-12-07 11:59:27 följande:
    Hej Emma,Måste berätta en sak för dig, i torsdags morse när jag gick upp för att göra mig i ordning (brukar smita upp före alla andra) stod jag i badrummet när jag helt plötsligt hörde viskningar och ett glatt fnitter..Lät precis som när mina små brukar gömma sig för mig och vill att jag ska leta efter dom..Gick då ut ur badrummet och sa "jaså ni är uppe nu era små bus" men blev väldigt förvånad då de båda två låg och sov djupt i sina sängar..Blev inte rädd då utan glad, tänkte direkt på Max och Saga och tänkte att det var så kul att de kom och hälsade på hemma hos oss! Känner inga andra små änglar (kände inte Max och Saga heller) men det känns verkligen som om jag känner dom, eftersom jag verkligen levt med allt detta sen det hände. Säger också alltid gonatt till dom i tankarna då jag nattar mina egna. Kanske har de känt hur mycket vi tänker på dom. De kanske ville leka lite med mina pojkars saker!Tankarna är många. Kanske var det inbillning från min sida kanske inte..Min 4 åring (snart 5) har också ibland visat tecken på att vara lite "synsk" de säger ju att barn är så mycket mer mottagliga för sånt. Två gånger har det hänt att vi har suttit hemma på eftermiddagen och ätit mellis, då säger han helt plötsligt "Mamma, nu kommer pappa!) Nej har jag svarat då det dröjer flera timmar till. Men båda gångerna HAR han verkligen dykt upp efter bara ca 5 minuter!En annan lite sorglig sak var när vi en gång hade varit och hälsat på en farbror till han som han är mycket förtjust i, när vi sitter i bilen säger han sorgset "Det var kanske sista gången jag träffade Anders" Några dagar senare ringer min svärmor och talar om att Anders har fått en allvarlig sjukdom..Nu blev han frisk efter ett tag men ändå, brukar ofta tänka tillbaka på detta han sa i bilen den gången.Det blev långt det här, kände bara att jag ville berätta att dina små kanske var hemma hos oss och hälsade på! Våra ljus brinner fortfarande för er alla och vi försöker alla stödja er genom denna rättegång. Styrkekramar till världens starkaste mamma!
    ehm usch förlåt men visst att man kan känna nån form av samhörighet men tyvärr jag tror inte att de va emmas små änglar som var hos dig
  • lillamuan
    caliju skrev 2008-12-07 15:10:42 följande:
    lillamuan skrev 2008-12-07 13:01:02 följande: Nu gör jag något som egentligen strider mot vad jag tycker är rätt att göra.. gå in i Emmas tråd och föra diskution om vad som är rätt och fel, typ pajkastning.. Men jag trodde det här var en tråd där alla fritt kunde öppna sina tankar och sinnen för att ventilera denna mardröm som inträffat. Vad som är rätt och fel kanske man inte behöver diskutera, och vem vet egentligen VAD som är rätt och fel? VEM vet..?! Ingen!!Och sen angående om man kan känna en person genom chatt eller dyl.. varför inte? Jag tror att man många gånger kan komma närmare någon genom att chatta, skriva eller vad som helst. Man behöver väl inte fysiskt umgås för att lära känna någon..? Ja, ja.. nog om detta.. Förlåt Emma och alla andra om jag körde över trådens syfte, men kan vi inte vara riktiga medmänniskor och låta tankar sväva fritt här, utan att behöva känna oro för att bli kritiserade för våra ord och känslor?
    jag skrev bara vad jag trodde!
  • lillamuan

vi finns bakom dig emma! när du sitter på rättegången och det känns tungt blunda, andas ett djupt andetag och känn efter så kommer du känna dina små änglar alldeles precis bakom dig!

Svar på tråden Mina två änglar