SBoren skrev 2008-10-10 19:24:38 följande:
Jo det är ju det man går och väntar på, en upprättelse. Att den som gjort detta ska få sin dom...Skönt att den som taget era barn ifrån er blivit dömd... Eller har jag missuppfattat? (huvudet fungerar sådär nuförtiden)Men det va något som va osäkert va?Vet inte om du vill skriva om det. Säkert jätte svårt för dig.Stackars er... Så tomt för er... Men din små änglar har varandra och är med er varje steg och andetag ni tar...Ni kommer ses igen...Sägs att dem inte hinner sakna tills vi själv kommer, är som en dag för dem...Kanske svårt att se det så...Men läste om din tro, tycker du ska tro så, tror man det sså är det så...Undrar hur det är med dig, fysisk nu efter vad du fick genom gå...?Förstår du inte mår bra...men minnet och så från dagen...Kanske för påträngande nu...Jag tände ljus på deras minnessidor. Så underbara bilder.Sen får jag säga tack. Visste inte den sidan fanns Satte in Tobias där också. Hitta även en vän som gick bort i våras där... Blev helt "chockad",fast på ett positivt sätt. Att få tända ett ljus för honom också betydde mycket då jag inte gick på hans begravning för våran lille kille gick bort 2dagar innan, va inte i tillstånd...TA HAND OM DIG/ER! STARKT AV DIG ATT DU STARTAR DAGEN...Går du ofta till dina små och pratar, till graven?Själv går jag dit varje dag, känner att jag vill/behöver det... Men det är olika för alla...
Ja, upprättelse får vi på något sätt. Till att börja med iaf. Sen ska vi förmodligen in i hovrätten också. Att hon e skyldig e redan klart. Vad hon får för straff får vi veta på tisdag. Väntan är vi vana vid nu.
Fyskiskt mår jag ganska bra. jag e frukstansvärt trött, jag har lite svårt att äta ibland och sover oroligt vissa nätter. men det är saker jag kan leva med. Huvudet och handleden är läkta nu. Så det e bara örat kvar. Jag har en hörselnedsättning som är under utreddning nu.
Tack för att du frågar.
vad skönt att jag kunnde hjälpa dig med minnessidan. jag ska gå in o kika på din lille pojke sen. Hoppas du tycker det e lika skönt som jag att skriva av sig på minnessidan.
Ja, jag går ofta till graven, ibland flera ggr om dagen. Idag var jag där. Det var lite blött ute, men jag kännde att jag ville städa lite på platsen det står minst 100 saker där. Lyktor änglar leksaker mm. Det är så himmla fint o så tröstande att se allt. Så jag vill inte plocka borta någonting. Men jag tog bort nästan allt, ställde iordning alla fina blommor och sen ställde jag dit alla saker igen, så fint jag kunnde. Jag satt o pratade och fr¨gade hur de ville ha det. Det känndes som att jag fick svar. Jag satt på knä. Så sambon undrade vad jag gjort n'r jag kom hem. Jag var alldeles lerig.
Jag förstår din tanke med att gå dit varje dag. Vad skönt att det ger dig tröst. Där e vi lika.