Mina två änglar
Tänker på er Emma och ska försöka se programmet ikväll på tv 4. Hoppas ni får det mysigt i London med god mat och dricka och bara vara. Många varma kramar Elin.
Tänker på er Emma och ska försöka se programmet ikväll på tv 4. Hoppas ni får det mysigt i London med god mat och dricka och bara vara. Många varma kramar Elin.
Såg programmet och vad fin du var Emma:) Många varma kramar Elin.
Tänker på er väldigt mycket Emma! Önskar att din dag idag varit bättre än igår iaf. Dom är ju bara för söta dina änglabarn! Inte bara som jag säger för dom är verkligen det.
Många varma kramar till dig!
Tänker på dig Emma och det gör ont i hjärtat att läsa om lille Max i hallen! Kan inte förstå hur "hon" kunde orsaka all denna smärta på bara 15 minuter.
Många varma kramar till dig och din sambo!
Emma och Ida, ni är verkligen fina systrar med varandra! Skönt att ha en syster som stöttar i sorg och glädje. Tänker på er och dom fina änglarna!
Många varma kramar Elin
Emma, ja man kan undra hur tyskans vänner tänkt. Man kan ju inte själv veta förrän man varit i den sitsen. Men vilken tur att du minns så bra som du gör så att hon verkligen åkte fast! Kram från mig.
Emma, du och barnen har funnits i mina tankar till och från hela dagen! Många varma kramar Elin.
Tänker på dig Emma och dina små fina änglar! Många varma kramar Elin.