Mina två änglar
Tittar in idag oxå o skickar en liten hälsning till dej o de dina!!!
Känner att ja vill se om du är här o höra hur det är...
Kram
Tittar in idag oxå o skickar en liten hälsning till dej o de dina!!!
Känner att ja vill se om du är här o höra hur det är...
Kram
Läser i expressen om er o sååååååååå fin bild de hade på dej vid gravstenen!!
du är ju jättesöt i kort hår
.
Kan ej hålla tårarna tillbaka.Är så glad att du finns här så man får "prata" med dej lite.Måste vara oerhört påfrestande o behöva se denna hemska människa som berövat det det bästa du hade i livet!
Blir även glad då din syster varit här o skrivit till oss i tråden ni verkar ha så fin sammanhållning o det måste var ett stort plus nu.
Dina barn utstrålar sådan harmoni o glädje så jag blir glad av o se dem o samtidigt rörd.Hand i hand o max som ger saga sin goa välling...
önskar du vore här så ja fick ge dej en riktig kram men skickar på detta sätt en av all värme jag kan!!
KRAM!!!!!..........
Får jag bara fråga hur Gud kan låta detta makabra hända 2st oskyldiga barn?
Att hon som gjorde det ska straffas är naturligtsvis helt självklart MEN vad hade dessa 2 små söta goa barn gjort för att va med om detta??
Jag har själv en liten tro o tror helt o fullt på ett liv efterdetta men ju mer hemskt som händer,o speciellt då med barn,så tappar jag mer o mer min tro på gud....tyvärr!!
Mkt mkt bra skrivit!!Håller med edj fullt ut!
Hej EmmA!
Hur är det idag?tror det var dina barn som var hos er o startade leksaken för er o ge er ett tydligt bevis för att de finns med er.
Stor varm Kram marie
Hoppas du o sambon fick en riktigt mysig fredagskväll igår det är ni väl värda!!
Själv satt jag ensam då maken låg på sjukhus med sin yngste son,op bort blindtarmen,då kom min älskade dotter hem.Nu 20år men kärleken växer bara med åren.Så hon o jag satt o tittade på tv o åt lite räkor o så.JÄTTEMYSIGT!!
Slutade med att hon sov över o det finns INGET som är så mysigt som o sitta o titta på henne då hon sover gott...
Tänk att man kan känna så fortfarande fast hon nu e vuxen,har pojkvän sen 5år o bor tillsammmans med honom.
En mammas kärlek går aldrig ur!!
Håller med dej!
Kan vi göra något för dej EmmA??
Tänker på dej även idag o skickar en liten hösthälsning.
hej Emma...
vad skönt att detta nu äntlgien är klart...hoppas du känner att du fått nån liten rättvisa nu..
Har tänkt på dej extra mycket idag.
styrke KRAM
skickar en hälsning o hoppas du får en underbar liten semtripp det är du väl värd!!
kramar i massor
Tänker på er o hoppas ni har en mysig liten tripp...
Hoppas ni nu kan ta lite nya tag när det äntligen kommit ett beslut i detta....kram
Vet någon var man kan se intervjun med emma?
Emma!!
Har nu hittat klippet o tittat o jisses sååååååå duktig o fin du är!!
Så enormt stark!Mina tårar rinner ner för kinderna speciellt när jag ser glädjen i dina ögon då du berättar om Max o Saga.
Beundrar dej verkligen!
Stor varm Kram.