Inlägg från: Analoga |Visa alla inlägg
  • Analoga

Mina två änglar

Hej Emma! Läste om dig i Aftonbladet idag. Du ser lika go och glad och strålande ut som vanligt   Lider verkligen med dig och din familj, jag förstår att julen blir en jobbig sak att gå igenom. Bra att du verkar ha en så varm och god familj att luta dig emot.

Många kramar

• Analoga

Vad är det för tavla och pärlplatta ni pratar om? Tavlan har jag visserligen sett i galleriet - är det Emma som målat den? Har inte riktigt hängt med i tråden på sistone

• Analoga

Ok, nu har jag sett dem Måste säga att tavlan var ju helt bedårande vacker. Blev ju helt rörd när jag såg den....

• Analoga

Skickar massa styrkekramar inför det som komma skall! Så onödigt egentligen att behöva dra om allt igen när DU VET att det var hon!

Blir det i V-ås även denna gång?

KRAM

• Analoga
    Mallan76 skrev 2008-12-04 10:37:54 följande:
    Man ska ha klart för sig att pressen ofta förstorar upp saker och överdriver, allt för att locka läsare...Man ska inte tro på allt Aftonbladet skriver. Jag tror Emma kan vara ganska lugn i det här fallet, hon kommer gå segrande ur detta.
    Uppgifterna stod inte bara i Aftonbladet, utan på svt:s text-tv vilket då jag tycker är trovärdigare. Det är nog helt säkert försvaret vill prata med dessa vittnen och att rättegången kommer att förlängas till efter jul - MEN - jag tror också att Emma går segrande ur detta!
  • Analoga
    rebeckaa skrev 2008-12-04 18:52:06 följande:
    hon borde det. men tycker att det är ngt psykopatiskt över hennes blick. är hon egentligen frisk? jag vet inte men det är något med hennes blick. har två barn blivit mördade så skrattar man inte och speciellt inte om man blivit dömd för mord.
    Låt oss säga att hon nu varit oskyldig (vilket hon såklart inte är) så borde hon rimligtvis vara helt förtvivlad över att sitta oskyldigt häktad i 7 månader.

Klart hon inte är frisk.
  • Analoga
    rebeckaa skrev 2008-12-04 19:02:49 följande:
    men hon vägrar göra psykiatrisk undersökning va?  har de tagit drogtest vet ni det?
    Hon var ju inne på rättspsykiatrisk undersökning men hon samarbetade visst inte så bra.....
  • Analoga

Vill bara titta in och ge dig en stor kram! Hörde nyss inslaget på Expressen när du bröt ihop - och det gjorde så fruktansvärt ont i mig...tycker så synd om dig som måste gå igenom allt detta igen och behöva se den där "människan"....

*kramar om*

Svar på tråden Mina två änglar