Mina två änglar
JohannaMatt skrev 2008-11-13 22:00:24 följande:
Jag kan knappt andas när jag tänker på det. Men...Åkte din pappa och mamma med dig till sjukhuset då? Och din sambo? Var det någon som fick åka med barnen i ambulansen? Sedan har jag tänkt på...jag förstår ju att de dog av sina skador, men var det hjärtat som bara slutade slå, eller...?Min sambo fick åka till polisstationen för ett förhör. Blev sen stjutsad till arboga. Han blev avsläppt vid Mc Donalds där hans och min far fanns.
De pratade med polisen och de sade att det var bäst att åka till uppsala för jag var påväg i helikopter dit.
jag vet ej vad pappa tänkte i den situsationen. Men jag har för mig att jag hörde att han hadde i tankarna att barnen också var påväg dit. Självklart var han i chock och jag e säker på att han nog gärna ville åka till barnen. Min pappa var otroligt fäst vid sina barnbarn. Men på något sätt var de nog fast i vårdens och polisen "klor".
De frågade och förväntade sig att få ett ärligt svar om vad de borde göra i denna situation. Vem vill man lita på i chock om inte på sammhället.
Min pappa är här inne och läser ibland, jag hoppas inte jag skrivit något galet isf ändrar ja det vid ett senare tillfälle.
Eftersom jag inte fått läsa journalerna så vet jag ej exakt dödsorsak. Men rättsläkaren sade på rättegången att de avled av sina skador.
Men, jag vet att de också pratade om blodbrist och då slutar ju hjärtat slå.