Inlägg från: emmy840508 |Visa alla inlägg
  • emmy840508

Mina två änglar

Nu e jag tillbaka, dessa dagar är verkligen fulla från morgon till kväll. Vi laddar för fullt inför hovrätten.Idag var vi och träffade vårat målsängandebiträde. Så skönt att få lite uppdatering och peppning inför imorgon, o inte minst inför fredagen då jag ska höras.
    Vi försöker att koppla av små stunder, men spänningen är total inför denna prövning.
    Ida sade att ni blev oroliga när jag inte vart inne är på ett tag. Jag lova att varje ledig stund jag har så sitter jag här. Ni ger mig sån energi genom era ord.
    Jag ska sätta mig o läsa igenom det jag missat. Iaf så mycket jag orkar. Tack för att ni finns här.

• emmy840508
    Mallan76 skrev 2008-12-02 13:39:28 följande:
    "Känn ingen oro, ge inte upp"
    " target="_blank">

jag har hört låten många ggr senaste tiden, den e så otroligt vacker.  Jag kopplade inte att det var låten hon sjöng i thailand. Den passade så bra då o den passar lika bra idag.
    tack för att du delar med dig.
  • emmy840508
    kalmar brud skrev 2008-12-02 14:47:35 följande:
    Fick långa en ängel - charlie clamp
    " target="_blank">

åååå, så otroligt fin! det känns som att låten talar ifrån mitt hjärta! Denna ska jag lägga in som bokmärke och kommer lyssna på ofta ofta.
  • emmy840508
    Ztampe skrev 2008-12-02 14:56:29 följande:
    Hej Emma.Läste också artikeln om julen i AB.Vet hur det känns.Förstår att det är jobbigt.Försök att tänka på alla fina julminne du hann få med dina änglar.Deras glädje som de hade.Framför allt prata om det.Gör inte som jag gjorde.Försökte dölja hur ledsen jag var för resten av familjen.Vilket jag inte lyckades med.Men de har inget sagt förrän i år.Familjen har sagt att jag ska berätta när jag tänker på Emil speciellt nu runt jul.Hoppas jag kan ge dig lite tröst med att tala om att det känns lite lättare i år än förra året tack vare det.Önskar att ni kan få en fin jul i alla fall.Kram Laila
    Tusen tack för att du dela med dig. Tack för att du hjälper mig genom att tala om hur du haft det. jag ska prata, får det e det endajag kunnat göra, och det  kommer jag förmodligen fortsätta göra...
  • emmy840508
    Lingonflickan skrev 2008-12-03 14:08:39 följande:
    Skrev en dikt till digI wish,there was anything I could do,to bring them back to you.You know I would haveif I could haveAnything, I swear.I wish,that I never heard of you,cause if I didn´t dothey would still be there with you.You'd still be happystill be with themholding them in your arms.I wish,there was anything I could do,to bring them back to you.You know I would haveif I could haveAnything, I swear.MiS
    åååå tusen tack. villka otroligt god hjärtade människor det finns i världen. Hur sjutton kan ondskan bryta igenom så totalt när världen faktist kantas av godhet.
  • emmy840508
    Analoga skrev 2008-12-03 21:04:40 följande:
    Skickar massa styrkekramar inför det som komma skall! Så onödigt egentligen att behöva dra om allt igen när DU VET att det var hon!Blir det i V-ås även denna gång?KRAM
    Jag det blir i västerås.... jätteskönt, för då kan vi åka hem imellanåt o hämta nya krafter.
  • emmy840508
    turbomorsan skrev 2008-12-03 21:33:49 följande:
    Hej Emma! satt å tittade igenom lite bilder på datorn & kom på att jag hade ett hjärta som jag tyckte skulle passa med dina barn i så jag gjorde iordning den här bilden Kramisar ChristineHela stora syns nog inte så jag lägger in en klickis oxå!
    ååå, villken otroligt fin bild!!!! Tack så mycket för att fixar o trixar för min skull! Denna blir min skrivbordsbild under rättegången.
  • emmy840508

Förlåt att jag e lite kort idag, jag e så fruktansvärt trött..... e så spänd inför starten imorgon. Tänker på er alla o kommer ha er i hjärtat när jag går in i rättsalen klockan 9.00

• emmy840508

Hej allihopa! Nu är jag här igen efter långa långa dagar! Jag ska läsa ifatt alldeles straxt, men jag ville visa att jag e tillbaka först. Jag kan tyvärr inte skriva så mycket om vad jag tyckte och tänkte om gårdagen med risk för att jag uttalar mig fel. Men jag tror ni förstår det mesta iaf. Allt går ju att både höra och läsa i tidningen. Jag såg nu när gick in på tråden vilket otroligt stöd jag har!!! Ni ska veta att jag tänker på er när det blir jobbigt i rätten, jag sitter där o fantiserar om att ni står bakom min rygg och håller upp mig. En dag ska jag själv berätta om mina känslor och tankar vad gäller dessa dagar.

• emmy840508

Förresten, något konstigt hände i torsdags, första rättegångsdagen. Pärlplattan som jag har som en symbol från er här på familjliv kom på onsdag eftermiddagen med posten. Jag satte ett snöre i den och hängde den runt spindelmannens hals. Jag lade spindelmannen på bordet och lät den ligga där till morgonen därpå innan vi skulle åka. Vi var lite sena med tanke på snöovädret som kom under natten, så vi skyndade oss allt vi kunde. Jag klädde på mig ytterkläderna och tog spindelmannen i handen och gick ut genom dörren. Jag tittade snabbt ner och såg att pärlplattan var borta!!!! Jag fick panik, jag ville ju så gäran ha med den! Jag letade, jag lyfta på mattor, jag lyste med ficklampa under soffan, jag gjorde ALLT! men jag hittade den inte. Min sambo sa att vi var tvugna att åka om vi skulle hinna. Jag gav motvilligt upp och vi fick gå utan den. Morgonen därpå (läs fredag) stod jag på toa när min sambo kom till mig med något bakom ryggen "vill du ha ett hjärta av mig" frågade han leede. Jag hoppade upp o ner och han berättade att han hittat det i köket!!!! Jag hadde inte vart i köket!!!! Men den hängde runt spindelmannens hals igår och kommer fortsätta göra det. Det var nog Max o Saga som busde :0)

Svar på tråden Mina två änglar