• Anonym (Jess)
    Äldre 3 Oct 18:01
    32312 visningar
    84 svar
    84
    32312

    Rekordtidig utlösning

    Jag och sambon skulle ha samlag igårkväll. Men han hann bara komma in i mig och köra in och ut ett par gånger så sa han ååhh neeej och började stöna. Själv hade jag svårt att hålla mig för skratt...hihi
    För oss var detta den absolut snabbaste gången.
    Vad är rekord för er andra, hur snabbt har han skjutit av när ni har samlag ?
    Berätta lite så vi får oss ett gott skratt !

  • Svar på tråden Rekordtidig utlösning
  • Anonym
    Äldre 3 Oct 18:45
    #1

    flickvännen kom efter ca 3-4 min engång efter att hon varit på semester två veckor utan att onanera (hon var hos släkten hella tiden sov med resten av familjen i samma rum m,m)..ganska bra för jag hade inte runkat jag häller så hade inte klarat mer en några minuter jag häller ;) så skönt men jobbigt att komma så fort efter ett uppehåll utan onani ;D

  • Anonym (Jess) Trådstartaren
    Äldre 3 Oct 22:11
    #2

    Puffar lite

  • Anonym (gravi­d)
    Äldre 3 Oct 22:20
    #3

    Jag har fan problem hela tiden nu med för tidig orgasm... och jag är tjej, fem sex juck...gravid i 7e månaden...har inte detta problem annars även om jag kommer lätt...

  • Anonym
    Äldre 3 Oct 22:47
    #4

    Jag klarar inte ens av penetrering i dagsläget, slutar med att jag blöter ner hela sängen.. Så skulle väl tippa på några sekunder för min del.. (tjej, gravid i vecka 31)

  • Anonym (Jess) Trådstartaren
    Äldre 4 Oct 22:37
    #5

    Ingen som har råkat ut för att killen skjutit av så tidigt som det blev för oss häromdan ?

  • Anonym (japp)
    Äldre 5 Oct 01:24
    #6

    Min man kommer så där fort hela tiden. Vi har varit ett par i 12 år och jag är riktigt, riktigt less nu.

    Vi har aldrig sex nuförtiden, jag ids inte för jag vet att han bara kommer in i mig så sprutar han

    Onani... Me like! Det tar i alla fall längre tid än 15 sekunder.

  • Eslöv
    Äldre 5 Oct 01:28
    #7

    Efter 1 minut, men det bara att ladda om, hon brukar få den första antingen i handen, munnen eller väggen och den andra mellan benen. Till den andra gången går det 7-8 minuter

  • Anonym
    Äldre 5 Oct 22:37
    #8

    samma här, men vi har varit ett par ännu längre. Min man laddar heller aldrig om.
    Anonym (japp) skrev 2008-10-05 01:24:04 följande:


    Min man kommer så där fort hela tiden. Vi har varit ett par i 12 år och jag är riktigt, riktigt less nu.Vi har aldrig sex nuförtiden, jag ids inte för jag vet att han bara kommer in i mig så sprutar han Onani... Me like! Det tar i alla fall längre tid än 15 sekunder.
  • Anonym
    Äldre 8 Oct 01:35
    #9

    Puffar lite

  • Anonym (Been there)
    Äldre 8 Oct 01:43
    #10

    Jo, 1-2-3-PANG har jag varit med om i tidernas begynnelse.
    Ärligt talat det sämsta jag varit med om.
    Så därefter tränades det
    Och mitt starkaste vapen är att ladda om 3-4 ggr per kväll/natt

Svar på tråden Rekordtidig utlösning