Inlägg från: Stormorsan |Visa alla inlägg
  • Stormorsan

Husqvarna Viking SLE 6570

Handarbetare skrev 2012-01-21 20:54:39 följande:
    Är verkligen tacksam om manual till Husqvarna symskin modell sle6570 eller liknande mailas , då jag saknar manualen . Tack på förhand!
    kristin.adegran@gmail.com
    Kolla din mail.
  • Stormorsan
    spirit48 skrev 2012-02-03 20:29:22 följande:
    Skulle jag också kunna få ta del av manualen skulle jag bli dig evigt tacksam.
    Köpt en Husqvarna SLE 6570 men saknar manual inte så lätt utan.
    Tack på förhand Glad
    jeress@gmail.com 
    Du har mail.
  • Stormorsan
    Mästern skrev 2012-03-19 18:16:08 följande:
    Hej Stormorsan!

Hoppas du kan hjälpa frugan och mig som köpte en SLE 6570 på auktion utan bruksanvisning.

Skulle vara himla tacksam om du kunde fixa en åt oss också.

Vi fattar inget av alla rattar.

Tack på förhand

Herr & fru Mästern
    En mailadress bara så fixar jag imorgon.
  • Stormorsan
    fjonkelina skrev 2012-09-28 19:39:22 följande:
    Stormorsan: Ser ut som att du skulle kunna starta ngt eget med kopierade manualer :))
    Cool jobbar ideellt.
  • Stormorsan
    phi880 skrev 2012-10-24 18:43:04 följande:
    Hej Stormorsan!

Vad härligt att du har ordning på prylarna Glad

Sänder även jag en förfrågan om att få en bruksanvisning till SLE 6570.

Maila till: phi880@hotmail.com

Ha det gott :)

Fixat
  • Stormorsan
    sjusorterskakor skrev 2013-01-17 11:44:51 följande:
    Hej gamla tråd! Hoppas att någon ser detta, är i stort behov av en manual till denna maskin, pappersvarianten verkar ha försvunnit någonstans i flytten. Får inte nålen centrerad och blir hur förvirrad som helst :P Vore MYCKET tacksam om någon av er kunde maila den till

miraagathe@gmail.com

Tack på förhand! 
    Du har mail.
  • Stormorsan
    Åsapåsa01 skrev 2013-11-10 11:12:26 följande:
    Halloj!
    Jag skulle också hemskt gärna vilja ha en kopia av manualen. Har ärvt hela kittet förutom just manualen.

Tack på förhand
    asahedin@hotmail.com

Fixat!
  • Stormorsan
    Sangy skrev 2014-07-31 20:59:36 följande:

Stormorsan, om du ser det här, skulle du kunna tänka dig att mejla manualen till mig? Skulle bli jättetacksam!

Eller någon annan som har manualen och ser detta. Fick symaskinen av min gammelfaster och får inte riktigt ordning på den.

[email protected]

Du har mail!
  • Stormorsan
    Tess75 skrev 2015-05-04 10:47:52 följande:

Hej!
    Jag har letat ljus och lykta efter en manual till Husqvarna 6570 som jag fick ärva efter att min mor gick bort. Finns det en möjlighet att mejla den till mig med? [email protected] TACK!Skrattande

Du har mejl.
  • Stormorsan
    Ren skrev 2015-07-26 21:23:33 följande:

Sitter med min nyservade sle 6570 för 980 kr. Trodde det var fel på den när jag inte kunde ändra stygnslängd (pyttesmå stygn). Har en manual för Husqvarna 2000 och beskrivningen av stygnslängdsbyte motsvarar Jmynts inlägg på denna sida och manualen. Kan fortfarande inte byta stygnslängd trots att jag även följt rådet att ta ut stygnspluggen A. Blir jag hjälpt av en annan manual, måntro?
    Kan någon maila mig den till [email protected]?

Nej det ska inte vara någon skillnad. Vad sa dom om stygnlängden där du servade då? Gå tillbaka dit och be dom visa.
Svar på tråden Husqvarna Viking SLE 6570