• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken är den bästa julkalendern genom tiderna?
  • MiaLau
    Lotta71 skrev 2008-10-26 21:29:44 följande:
    Rent spontant så känns det sådär...Inget med tomtar, snö o sånt som jag vill ha till jul
    verkar lite som att julkalender håller på att tyna bort från de små och blir till de vuxna! =/
  • Tant Green

    Kaspar i Nudådalen och Pelle Svanslös missade jag inte ett avsnitt av (fast jag var i 30-årsåldern, utan barn då) Men det finns många bra... svårt att välja...

  • Tecken

    Håll huvudet kallt. Minns inte så mycket av den, mer än att jag tyckte den var sååå bra. Minns typ inga julkalendrar för 1990...

  • Eshka

    Mina favoriter är Mysteriet på Greveholm som fick min röst, Trolltider, Klasses Julkalender, Sunes Jul, Kurt Olssons Julkalender och Ture Sventon. Har inte följt julkalendrarna sedan Mysteriet på Greveholm men har sett några avsnitt här och där men tycker att julkalendrarna var bättre förr. Kör repriser på det vi röstat på här tycker jag.. :D

  • brokig

    Om man är född 1983 och tycker att både trolltider och teskedsgumman var bra, men inte såg dem vid något av tillfällena när de gick "på riktigt", vilket år ska man då rösta på?

  • MissLilo

    1995 och 1997 självklart., men valde 97 ändå...hade ju svår tt välja.

Svar på tråden Vilken är den bästa julkalendern genom tiderna?