• HejHoppDå

Ullared bäddmadrass?

Jo de har ju som bekant allt på GeKås... hur är det ... har de bäddmadrass till spjälsäng tro? Och om någon köpt... vad kosta de där?

Hur är det med täcke och kudde... det ska man inte ha till spädis va? Ska man bara ha filt då?

• Svar på tråden Ullared bäddmadrass?
  • Alyzzah

har köpt en bäddmaddrass på gekås, med band på undersidan så den ligger still. Kommer inte ihåg vad den kosta, inte mer än 100 :-.
    köpte även täcke o kudde, men ska vänta med o använda det tills bebben blir större. själv har jag köpt fleece filt på metervara och klippt till att ha i påslakanet.

• HejHoppDå
    Svar på #1
    Har de vanliga madrasser också?

Ja men det var ju en bra ide att göra sin egen filt:) Är det fleece som är det bästa för dem? Jag har noll koll hehe.
    Och kudde ska de inte ha alls väl på ett bra tag?
  • Alyzzah

vet inte om de har vanlig madrass eftersom vi inte var i behov av det. men det kan nog hända att dom har. Annars har ju ikea för 149 :- , billigt!

Vet inte om fleece är det bästa, fanns inte så mkt o välja på. Vissa babyfiltar e ju gjorda i fleece. Dottern hade en liten fleecefilt i sin säng när hon var liten.
    Kudde fick hon efter 1 års ålder.

• HejHoppDå
    Svar på #3
    Ja det blir nog ikea:)

Ja kudde kan man nog vara utan ett tag. Tror det stod 12 månader på ikeas.
  • Mamma till två mirakel

Jag har köpt det till spjälsäng på Gekås... pris finns i min blogg...

(¯`°?.¸ ღ♥ Med ett Mirakel i magen v.30 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • HejHoppDå
    Svar på #5
    Vad många fina klipp du gjort där!! Vi ska dit efter jul och shoppa loss...:) Längtar!!
  • HejHoppDå
    Svar på #7
    Aha vad är det för kudde då?
Svar på tråden Ullared bäddmadrass?