• Fia lotta lus

Fina ord i en tatuering

Ska tatuera in min sons namn och vill gärna skriva något mera fint i tatueringen tillägnat honom... Har total idetorka... Någon som kan hjälpa?

• Svar på tråden Fina ord i en tatuering
  • gaffsan

Ta ett hand eller fot avtryck och tatuera in i naturlig storlek. Ja kanske inte om sonen har storlek 40 i skor men är de små funkar det ju

• Fia lotta lus

hade faktiskt en tanke på det innan, men nu har jag en hel tatuering klar i mitt huvud, och då är det ord som behövs. Har även funderingar på att bara ha spridda ord i tatueringen, typ kärlek, mirakel, lycka och sedan Marvin i lite större bokstäver... Svårt att förklarea, men i min hjärna ser den skitbra ut!!

• gaffsan

Låter bra iallafall . Det är ju bara det att man vill ju vara hundra på att det blir "rätt" det är ju inte bara att sudda.Mirakel var ju ett kanonord.

• antons bejb

"Den finaste stunden i livet var den när du kom" Lars Winnerbäck sjunger det i en av hans låtar.

• Fia lotta lus

jag älskar Winnerbäck! Nu funderar jag på en textremsa i tatueringen.. det är en ganska stor tatoo jag har på G... från Nedanför svanken och upp på sidan av ryggen... oj, oj... Måste få till det!

• antons bejb

Fia lotta lus skrev 2008-10-25 00:44:39 följande:

jag älskar Winnerbäck! Nu funderar jag på en textremsa i tatueringen.. det är en ganska stor tatoo jag har på G... från Nedanför svanken och upp på sidan av ryggen... oj, oj... Måste få till det!
    åh vad spännande!! det låter jättesnyggt. ska oxå göra en tatuering, men inte så stor
Svar på tråden Fina ord i en tatuering