Fina ord i en tatuering
Ska tatuera in min sons namn och vill gärna skriva något mera fint i tatueringen tillägnat honom... Har total idetorka... Någon som kan hjälpa?
Ska tatuera in min sons namn och vill gärna skriva något mera fint i tatueringen tillägnat honom... Har total idetorka... Någon som kan hjälpa?
Ta ett hand eller fot avtryck och tatuera in i naturlig storlek. Ja kanske inte om sonen har storlek 40 i skor men är de små funkar det ju
hade faktiskt en tanke på det innan, men nu har jag en hel tatuering klar i mitt huvud, och då är det ord som behövs. Har även funderingar på att bara ha spridda ord i tatueringen, typ kärlek, mirakel, lycka och sedan Marvin i lite större bokstäver... Svårt att förklarea, men i min hjärna ser den skitbra ut!!
Låter bra iallafall . Det är ju bara det att man vill ju vara hundra på att det blir "rätt" det är ju inte bara att sudda.Mirakel var ju ett kanonord.
"Den finaste stunden i livet var den när du kom" Lars Winnerbäck sjunger det i en av hans låtar.
jag älskar Winnerbäck! Nu funderar jag på en textremsa i tatueringen.. det är en ganska stor tatoo jag har på G... från Nedanför svanken och upp på sidan av ryggen... oj, oj... Måste få till det!
Fia lotta lus skrev 2008-10-25 00:44:39 följande: