• Lillängel Selma

    Varför....????????????

    Min redsla hade sina skäl. Idag 23 oktober avslutade min böna sitt liv. Jag fick tyst missfal som min gynekolog sa. Min böna orkade inte längre. Utveckades bara till v 6+2 fast jag var i v 8+2. Varför livet spelar spratt med mig.....

  • Svar på tråden Varför....????????????
  • GladMamma898

    Blev så ledsen när jag läste ditt inlägg, jag beklagar verkligen. Värmande kram

  • 79Anna

    Skickar en stor kram till dig och beklagar verkligen

    Vet vad du går igenom då jag själv gått igenom det. Gråt ut och tillåt dig att vara ledsen

    Vill du prata med nån så finns jag här

    Kram Anna

  • Mollie77

    Beklagar,alltid en sorg när de blir så här..Kram!

  • pigglet

    Så ledsamt för er! Som om inte sorgen och oron var nog tungt att bära... Beklagar att livet inte går varsamt fram. Kram!

  • Vilja 71

    Skickar många kramar och beklagar verkligen!!
    Ta hand om er!

  • gedansk

    hej
    lillängel Selma:
    Samma sak hände mig fick reda på att de var MA i går skulle vara i vecka 8-9 men fostret slutade att utvecklas i vecka 5-6. Jag har hela tiden trott att så länge man inte blöder så är allt ok, har inte riktig fattat än. läkaren ville ge mig tabletter i går för att helt avsluta men jag kunde inte tänka alls så min sambo och jag skulle höra av oss igen, hur gjorde du?

    Kram jeanette

  • Lillängel Selma
    Svar på #12

    I torsdags gick jag till BM för att jag kände på mig att något inte var som det ska. Gyn läkare hade tid att ta emot mig. Efter att hon konstaterade att fostret har slutat växa åkte vi till sjukhus för att få en gyn läkarens utlåtande till. Där var det samma, fostret har slutat växa i V 6+2 fast jag var i v 8+2. Så jag och min sambo bestämde oss att sätta i gång missfallet med tabletter vilka jag fick i slidan. Sent på torsdag kväll började jag blöda och jag blöder fortfarande fast det har gått 6 dagar. PÅ fredag ska jag på efterkontroll och om allt inte är borta kommer jag att genomgå en skrapning, men jag håller tummarna att allt är ok och att jag slipper skrapas.
  • gedansk

    hej

    Jag ska in i dag och få tabletterna för att avsluta det hela. Allt känns fortfarande helt overkligt.
    mvh jeanette

  • miss bee

    Det brukar ju avslutas när det är något fel. Är inte lätt att tänka så! Men nästa gång går det säkert bättre! Styrkekramar till dig!

  • JloveK

    detsamma här hände inatt...det känns så tungt när det händer.

    sköt om dig MVH Jenny

Svar på tråden Varför....????????????