• Anonym (kvinna)

Hur runkar man av en TORR kuk?

Hur runkar man av en torr kuk? Det går hur bra som helst när man använder sig av glidmedel men hur gör man annars när det är torr och är det skönt för killen när man bara drar upp o ner på förhuden sådär torrt?

• Svar på tråden Hur runkar man av en TORR kuk?
  • Spökpappan

Torr kuk?.. Så torr så att det dammar om den eller?
    Du gör som vanligt.. upp,ner,upp,ner....

• role

varför skall du runka en torr kuk ?

ta saliv på kuken så går det finfint, alternativt ta några sugtag innan du börjar runka och sedan lite till när det torkar igen.

• BadMan

Är killen omskuren eller?

Om inte så går det utmärkt att runka en torr kuk.

• Anonym (kvinna)

Ja killen är omskuren, och sen så torkar saliv så snabbt

• BadMan

Anonym (kvinna) skrev 2008-10-24 10:38:45 följande:

Ja killen är omskuren, och sen så torkar saliv så snabbt
    Då förstår jag !
    Själv är jag inte omskuren men jag skulle tro att det skulle vara skönt med vanligt glidmedel.
  • Anonym (hej)

ibland har vi kört massageolja som man kan köpa i sexbutiker o dyl, dvs olja ok att använda i intima områden samt ok att slicka på :). Finns många trevliga smaker! Härlig känsla för killen på många vis: halt och varmt!

• role

ja, vill du inte sug/runka av någon anledning så köp glidmedel eller babyolja, kanonskönt!! Be honom sedan olja in din fitta och sedan fingra/smeka så skall du få känna på nåt riktigt nice.

• Anonym (kvinna)
    BadMan skrev 2008-10-24 10:40:10 följande:
    Anonym (kvinna) skrev 2008-10-24 10:38:45 följande:
    Då förstår jag !Själv är jag inte omskuren men jag skulle tro att det skulle vara skönt med vanligt glidmedel.
    Ja men om man är ute någonstans och inte har glidmedel och vill runka av mannen hur gör man då? Har aldrig testat utan glidmedel
  • Chrome

Varför frågar du inte honom? Olika personer gillar ju olika saker...

Svar på tråden Hur runkar man av en TORR kuk?