• viiinter

läpp piercing

Jag fick göra min piercing i näsan genom att min mamma ringde piercaren och sa att det var okej. Piercade mig 1 månad innan jag fyllde 18. Ja, jag hade kunnat vänta 1 månad, men nu blev det som det blev.

Mamma och pappa har båda sagt nej, nej, NEJ. Men jag sa att jag kommer göra en piercing oavsett vad dom tycker när jag väl blir 18år. Är idag 20år och har sen jag gick i sjuan velat ha min piercing i näsan, och nu sitter den där den sitter sen 2 år tillbaka.

• viiinter

Läste nu att din dotter var 12år och det tycker jag är väldigt ungt, även fast man kan ta bort piercingen i framtiden.

• viiinter

Hon kan göra en piercing i smyg, dock blir det svårt om hon vill den ska sitta i ansiktet. Men vill Du inte hon ska göra en så ge inte efter.

|| Min kusin J (då 17år) gjorde hål i naveln och uppgav en annan kusins personnummer eftersom denne person var över 18år. Min kusin J vågade för allt i världen inte säga något till sina föräldrar och det gjorde hon inte ens efter hon fyllt 18år. Hon är 20år idag och ska jag vara ärlig så tror jag inte hon nämnt det än idag heller. ||

Svar på tråden läpp piercing